اشتراک گذاری

تعمیر روتر دل

تعمیر روتر دل

تعمیر روتر دل یکی دیگر از سرویس های مرتبط با تجهیزات شبکه است که در نمایندگی دل به متقاضیان ارائه می گردد. سرویس های مرتبط با تعمیر و بهسازی روتر دل در این مرکز، توسط تیمی از خبره‌ترین و زبده‌ترین کارشناسان، در دو حوزه سخت افزار و نرم افزار و در یک فضای کاملاً تخصصی انجام می پذیرد. همانگونه که می دانید روتر، یکی از تجهیزات کاربردی در زمینه ساخت و راه‌اندازی شبکه است از همین رو خرابی پیش آمده در آن، می‌بایست در اسرع وقت و به بهترین شکل ممکن مرتفع گردد. اگر شما نیز کاربر یکی از روترهای دل هستید و در طول روزهای اخیر متوجه بروز خرابی‌ و اختلالاتی در عملکرد این دستگاه گشته‌اید، می توانید به مرکز تعمیر تجهیزات شبکه، واحد تعویض و تعمیر روتر دل مراجعه نمایید و تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این دستگاه را دریافت نمایید.

مرکز تخصصی تعمیر روتر دل

روتر (Router) یا مسیریاب ساختاری شبیه به یک کامپیوتر دارد، بدان معنی که در این دستگاه نیز همچون یک کامپیوتر، قطعاتی نظیر پردازنده، حافظه، خطوط داده و نیز اینترفیس‌های ورودی و خروجی تعبیه شده است. هدف از ساخت روتر، انجام عملیاتی است که نمی‌توان آن‌ها را با یک کامپیوتر شخصی انجام داد. عناصر و قطعات داخلی یک روتر عبارتند از: پردازنده، حافظه اصلی، حافظه فلش، حافظه NVRAM، گذرگاه‌ها (Buses)، حافظه ROM، اینترفیس‌ها (که خود دارای سه بخش مختص شبکه‌های محلی، مختص شبکه WAN و اینترفیس‌های کنسول و کمکی می‌باشد) و منبع تغذیه. علل متعددی ممکن است باعث بروز اختلال و خرابی در روترهای دل گردند. بروز این اختلالات به هر دلیل که باشد بر عملکرد سایر بخش های شبکه تأثیر می گذارند و تعویض یا تعمیر روتر دل را ضروری می سازند. با توجه به ساختار ویژه این محصول قویاً توصیه می شود که خرابی های پیش آمده در آن، صرفاً در مراکز تخصصی تعمیر روتر دل و به دست کارشناسان این حوزه انجام پذیرد.

سرویس های تخصصی تعمیر روتر دل

  • ترمیم اینترفیس ها
  • رفع ایراد منبع تغذیه در مرکز تعمیر روتر ایسوس
  • تعمیرات تخصصی انواع روتر های شبکه
  • تعمیرات بردهای روتر
  • تعمیر تخصصی بردهای روتر
  • سرویس دوره ای انواع روتر دل
  • تعمیر روتر دل در بخش های تخصصی آی سی و چیپ های لن
  • تستترهای دل پس از از تعمیر مودم دل و روترها در شبکه
  • حل مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری روترهای دل
  • بازیابی روترهای دل
  • رفع ایرادات پردازنده روترهای دل
  • تعمیرات حافظه اصلی در مرکز تعمیر روتر دل
  • تعمیر حافظه فلش
  • ریکاوری حافظه NVRAM
  • حل مشکل گذرگاه ها در مرکز تعمیر روتر دل
  • بازیابی حافظه ROM

نکات مهم در تعمیر روتر دل

نکته ویژه ای که درباره تعمیر روتر دل وجود دارد، شباهت آن با سوئیچ است. البته این شباهت تنها محدود به ظاهر بوده و این دو قطعه دارای تفاوت های عملکردی با یکدیگر هستند. ارسال بسته هایی حاوی آدرس های مقصد، اصلی ترین وظیفه روتر در تجهیزات شبکه می باشد. جالب است بدانید که این قطعه زمانی مناسب است که شبکه داخلی به یک شبکه گسترده متصل شده باشد. با توجه به ساختار ویژه این محصول قویاً توصیه می شود که خرابی های پیش آمده در آن، صرفاً در مراکز تخصصی تعمیر روتر دل و به دست کارشناسان این حوزه انجام پذیرد.

تعمیرات دل

مرکز تخصصی تعمیرات دل در راستای حفظ و پیاده‌سازی اصول مشتری‌مدار خویش، واحد ارتباط با مشتریان را جهت بررسی عملکرد کارکنان، بهره‌مندی از انتقادات و پیشنهادات هموطنان گرامی و ارائه مشاوره های مورد نیاز درباره هر یک از محصولات دل راه‌اندازی نموده است. شما مشتریان گرامی می توانید هرگونه نظر، انتقاد و یا پیشنهاد خود را با ما در میان گذاشته و از این راهرو ما را در ارتقاء سطح کیفی تعمیر روتر دل و سرویس های مرتبط با سایر دستگاه های این برند یاری کنید.

کادر پشتیبانی نمایندگی تعمیرات دل، با صبر و شکیبایی پاسخگوی تمامی پرسش‌های شما خواهد بود. بعلاوه شما هموطنان گرامی می‌توانید از طریق ارتباط و تماس با این مرکز، درخواست خود را مبنی بر حضور کارشناسان تعمیر و سرویس تعمیرات دل در محل مورد نظرتان ثبت نمایید. بلافاصله پس از تماس شما، کارشناسان تعمیر ما –پس از انجام هماهنگی‌های لازم- به محل اعزام شده و اقدامات لازم جهت تعمیر و سرویس دستگاه دل را آغاز می‌نمایند.

نمایندگی دل

نمایندگی دل در راستای ارائه برترین خدمات فروش و تعمیرات دل، کادری مجرب از میان زبده‌ترین مهندسان این حوزه را به کار گرفته و در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به شما هموطنان گرامی ارائه نماید. نمایندگی دل یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در دو حوزه مرتبط با تولیدات کمپانی دل فعالیت دارد؛ حوزه‌یِ نخستِ این فعالیت، فروش و عرضه محصولات دل و دیگری ارائه سرویس ها و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت می باشد. به یُمن حضور پرسنل فنیِ متخصص و مهندسان متبحر، این مرکز توانسته است در طول سالهای اخیر با ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، اطمینان مشتریان خویش را جلب نماید. سال هاست که نام محصولات دل با نمایندگی دل گره‌ خورده و کاربرانِ محصولاتِ این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان برای تعمیر، نمایندگی Dell بوده است.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

محصولات دل
سوالات متداول دل
اخبار دل
مقالات دل