اشتراک گذاری

تعمیر فن کامپیوتر دل

در صورتی که فن کامپیوتر دل شما نیز به هر دلیل دچار خرابی و اختلال در عملکرد گشته است، می توانید با حضور در مرکز تعمیر فن کامپیوتر دل و مراجعه به پارت تعویض و تعمیر فن کامپیوتر Dell تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بهسازی و تعمیر این قطعه از دستگاه را دریافت نمایید. خوشبختانه خرابی های پیش آمده در فن کامپیوتر، چه در صورت تعمیر و چه در صورت تعویض هزینه چندانی ندارد و به راحتی قابل انجام است. کارشناسان ما در مرکز تعویض و تعمیر فن کامپیوتر دل پس از عیب یابی صحیح و کارشناسانه و بررسی تخصصی این بخش از دستگاه، امکان تعویض و یا تعمیر آن را با شما در میان خواهند گذاشت و سرویس های مورد نیاز را بر روی دستگاه اعمال خواهند کرد.

تعمیر فن کامپیوتر دل

نکاتی درباره تعمیر فن کامپیوتر دل

نخستین گام در تعمیر فن کامپیوتر دل، کسب اطمینان از خرابی آن است! به عبارتی دیگر، بسیاری از اشکالات پیش آمده در فن های کامپیوتر نه به دلیل خرابی این قطعه بلکه به دلیل کثیفی و آلودگی بیش از حد آن است. بنابراین نخستین گام در تعمیر فن کامپیوتر dell آن است که از تمیزی و پاک بودن فن کامپیوتر مطمئن گردید. اما در ارتباط با فن بد نیست بدانید که در کامپیوترهای دل و البته تمامی کامپیوترها، به صورت معمول دو فن استفاده شده است که یکی از این دو فن، در داخل پاور یا منبع تغذیه و دیگری روی پردازنده یا CPU نصب شده است. 

تمیز کردن فن پاور بهتر است توسط افراد با تجربه و ماهر در این حوزه انجام شود چون نیاز است منبع تغذیه از داخل کیس پیاده شده و در ادامه خودِ منبع به منظور دسترسی به فن باز گردد. اما در ارتباط با فن CPU، توصیه آن است که بسته به میزان آلودگی محیط، هر از چندگاهی گردگیری و پاک کردن آن انجام شود (به ویژه اگر CPU کامپیوتر دل شما از نوع گران قیمتی است). عدم توجه به گردگیری و پاکسازی فن سی پی یو، پایین آمدن دور فن CPU، بالا رفتن دمای CPU و در نهایت کاهش کارایی سیستم را در پی خواهد داشت. خرابی های پیش امده در فن عموماً قابل رفع است و کارشناسان می توانند با اندک دستکاری تعمیر فن کامپیوتر دل را به سرانجام برسانند.

تعویض یا تعمیر فن کامپیوتر دل

برخی از قطعات کامپیوتر دل نظیر فن، احتمال بروز خرابی و اختلال در آنها دوچندان است. این امر به دلیل فعالیت زیاد این قطعه از دستگاه و البته به دلیل عدم توجه به سرویس های دوره ای آن است. در صورت بروز اختلال و خرابی در فن، آنچه که مهم خواهد بود دو موضوع است. یک آنکه آیا امکان تعمیر این قطعه وجود دارد یا تعمیر آنها بصرفه‌تر از تعویض آنهاست؟ اگر شما کاربران گرامی دارنده یکی از مدل های کامپیوتر دل هستید و در حال حاضر فن این دستگاه دچار مشکل شده است می توانید با حضور در مرکز تعمیر کامپیوتر دل و مراجعه به پارت تعویض و تعمیر فن کامپیوتر دل تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این قطعه را دریافت نمایید. 

کارشناسان ما در مرکز تعویض و تعمیرات فن کامپیوتر دل پس از عیب یابی صحیح و کارشناسانه و بررسی تخصصی این بخش از دستگاه، امکان تعویض و یا تعمیر آن را با شما در میان خواهند گذاشت. و در ادامه پس از کسب اجازه از شما، اقدامات مورد نیاز را بر روی دستگاه پیاده می سازند. در هر حال، آنچه که شما در پایان دریافت خواهید کرد، دستگاهی سالم و بی عیب و نقص است. کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز از جمله سرویس های مرتبط با تعمیر و تعویض فن کامپیوتر دل مشمول گارانتی و ضمانت است.

تعمیر فن کامپیوتر دل و صدای نابهنجار آن

پیش از آنکه اقدام به تعمیرات فن کامپیوتر دل نمایید، به این موضوع توجه داشته باشید که اندک صدای فن در تمامی دستگاه‌ها، عادی است. مگر اینکه صدای فن واقعا آزاردهنده شود و تقریباً به نوعی نابهنجار شود. در این صورت می توانید با بررسی دستگاه، اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر فن کامپیوتر دل را آغاز نمایید. برای شروع درنظر داشته باشید که ممکن است فن سی پی یو از نظر اتصال دچار مشکل شده باشد، بنابراین پیش از هر چیز آن را محکم کنید.اگر فن صدا می دهد یا خوب نمی چرخد فن خود را روغن کاری کنید. 

بعلاوه می توانید برچسب روی فن را بردارید و یه قطره روغن نیز در این قسمت بریزید. توصیه می شود از روغنی استفاده کنید که ویسکوزیته بالایی داشته باشد. (روغن گریس، واکس مو، روغن چرخ خیاطی) نکته دیگر که در تعمیر فن کامپیوتر دل می بایست مدنظر قرار دهید آن است که ممکن است خمیر سیلیکون که بین سی پی یو cpu و قسمت آلومنیومی فن است، از بین رفته باشد. که در اینصورت می بایست خمیر سیلیکون دیگری را جایگزین آن سازید تا مشکل برطرف شود.

تعمیرات کامپیوتر دل

بکارگیری پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر به موازات استفاده از نوین ترین متدها در مرکز تعمیرات کامپیوتر دل سبب گشته است تا کارشناسان این مرکز قادر به رفع و حل پیچیده ترین و دشوارترین اشکالات ایجاد شده در کامپیوترهای دل گردند. اگر چه کامپیوترهای دل در مدلهای متنوعی طراحی و تولید میگردند لیکن کاربران این محصولات، صرف نظر از مدل و نوع دستگاه خویش، می توانند به مرکز تعمیرات کامپیوتر مراجعه نمایند و تمامی خدمات تخصصی مرتبط با دستگاه خویش از جمله خدمات مرتبط با تعویض و تعمیر فن کامپیوتر دل را دریافت کنند. نمایندگی کامپیوتر دل در طول سالهای اخیر با ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با محصولات این برند توانسته است خود را به عنوان مجموعه ای معتمد و منتخب جهت دریافت خدمات پس از فروش کامپیوتر دل مطرح سازد.

تعمیرات دل

نمایندگی دل ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر دستگاه‌های تولید شده در کمپانی دل اعم از کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، مادربرد، سرور، چاپگر و … است. شما کاربران گرامی می‌توانید با مراجعه به واحدهای تخصصی تعمیرات دل از خدمات تخصصی مرتبط با هر محصول بهره‌مند گردید. خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی دل شما را از مراجعه به دیگر مراکز بی نیاز ساخته و تمامی خدمات ضروری و بایسته را به شما ارائه می‌کند. 

نمایندگی دل

نمایندگی دل خدمات تخصصی مرتبط با محصولات دل را در پارت‌های متعددی به کاربران ارائه می دارد. خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی Dell منحصر به سرویسی خاص نیست و کلیه خدمات فروش و تعمیرات سخت افزاری-نرم افزاری مرتبط با محصولات این برند را شامل می گردد. فروش انواع محصولات دل، تعمیرات سخت افزاری محصولات دل، تعمیرات نرم افزاری محصولات دل، ارائه مشاوره های تخصصی، برگزاری دوره های آموزشی و … برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی مجاز دل است. وجه اشتراک تمامی خدمات مذکور، پیاده سازی آنها توسط مجرب ترین و خبره ترین کارشناسان در یک فضای کاملاً حرفه ای است.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.