اشتراک گذاری

تعمیرگاه مادربرد کامپیوتر دل

در تعمیرگاه مادربرد کامپیوتر دل تخصصی ترین و پیشرفته ترین سرویس های مرتبط با بهسازی، ارتقاء، ترمیم و تعمیرات مادربرد کامپیوتر دل ارائه می گردد. کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات مادربرد دل پس از عیب یابی صحیح و شناسایی علت اشکال پیش آمده، اقدام به تعمیر و بهسازی مادربرد نموده و دستگاهی سالم و بی عیب و نقص را به شما تحویل می دهند. در صورتی که اشکال پیش آمده در مادربرد حاد بوده و امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد کارشناسان ما در مرکز تعمیرگاه مادربرد کامپیوتر دل اقدام به تعویض این قطعه –البته پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه- می نمایند. تعویض مادربرد زمانی ضروری به نظر می‌رسد که امکان بهسازی و تعمیرگاه مادربرد به کلی وجود نداشته باشد.

عیب یابی در تعمیرگاه مادربرد کامپیوتر دل

ممکن است مشکل دستگاه شما مربوط به آسیب دیدن مادربرد و یا سوختن آن باشد. مادربرد از قطعات الکترونیکی تشکیل شده که دارای توان مشخص و تعیین شده‌ای هستند. این قطعات ممکن است در اثر آسیب‌هایی از سمت جریان ورودی به دستگاه و یا شوک‌های الکترواستاتیک قطعات جانبی متصل شده به دستگاه، دچار خسارات و آسیب‌های جزئی و یا کلی شوند. کادر فنی مرکز تعمیر مادربرد کامپیوتر دل پس از کنترل ظاهری دستگاه و مسیریابی جریان، قطعات آسیب‌دیده را جستجو و نسبت به تعویض و جای‌گذاری قطعه‌ی جدید اقدام خواهند کرد. در صورت نیاز به تعویض برخی از قطعات، کارشناسان تعمیرگاه مادربرد کامپیوتر دل از قطعات اورجینال و با کیفیت جهت تعویض قطعات استفاده خواهند کرد .

تعویض قطعه در تعمیرگاه مادربرد کامپیوتر دل

یکی از اختلالاتی که امکان بروز و پیدایش آن در کامپیوتر دل و البته سایر کامپیوترهای موجود در بازار، وجود دارد خرابی مادربرد است. خرابی مادربرد –به دلیل حساسیت این قطعه- تأثیر شایانی بر عملکرد سایر بخش های کامپیوتر دارد از این رو می بایست بلافاصله تعمیر شود و اشکالات ایجاد شده در آن مرتفع گردد. خرابی مادربرد نشانه هایی دارد که با مشاهده آنها می توان فرض را بر خرابی این قطعه گذاشت و عیب یابی دستگاه را آغاز کرد.

در صورت بروز نقص و خرابی در مادربرد کامپیوتر دو راهکار پیش روی ما وجود دارد که هردوی آن‌ها در تعمیرگاه مادربرد کامپیوتر دل ارائه می گردد. راهکار نخست تعویض مادربرد کامپیوتر است که در صورت شدت خرابی پیش آمده در این قطعه و عدم امکان تعمیر آن اتخاذ می گردد. راهکار دوم رفع مشکل مادربرد کامپیوتر دل است که نوع و سطح آن پس از عیب یابی صحیح و شناسایی درست اشکال پیش آمده در مادربرد تشخیص داده می شود. پارت اختصاص داده شده به تعمیرات این محصول، به دلیل برخورداری از سازگارترین تجهیزات تعمیر و حضور خبره ترین کارشناسان بدل به یکی از پیشروترین مراکز در حیطه تعمیرات مادربرد گشته است.

خدمات تعمیرگاه مادربرد کامپیوتر دل

  • تعمیرات مادربرد کامپیوتر دل (شامل تعویض چیپ جنوبی، شمالی و آپدیت بایوس)
  • سرویس سیستم شامل سرویس سیستم خنک‌کننده، تقویت و سرویس خازن‌ها و اورکلاکینگ مادربرد و …
  • عیب‌یابی و رفع اختلالات مربوط به هارد مکانیک و الکترونیک، سیلندر و برد و بد سکتورگیری
  • بازیابی اطلاعات هارد دیسک
  • عیب‌یابی، تعمیر و رفع اختلالات مودم در تعمیرگاه مادربرد کامپیوتر دل
  • عیب‌یابی و تعمیر کارت گرافیک
  • تعمیر DVD ROM – CD RW – صنعتی CD ROM – DVD RW
  • رفع مشکل قفل بایوس انواع هارد و مادربرد
  • رفع مشکلات مربوط به منبع تغذیه سوئچینگ
  • تعمیر کارت‌های صدا در تعمیرگاه مادربرد کامپیوتر دل
  • تعمیر کارت تی‌وی
  • رفع و تعمیر مشکل سوکت‌های سی‌پی‌یو
  • تعمیر و رفع مشکلات مربوط به کنترلرها
  • رفع و تعمیر مشکلات قطعات SMD (مقاومت، دیود، ترانزیستور، خازن و…)
  • ترمیم نواقص ایجاد شده به دلیل قطعی مدار در تعمیرگاه مادربرد کامپیوتر دل
  • تعویض پایه CPU در صورت شکستگی
  • تعویض و ترمیم اسلات های RAM و گرافیک
  • تعویض و ترمیم جک‌های مختلف مادربرد
  • انجام عملیات مربوط به پروگرام انواع بایوس‌های دوطرفه و چهارطرفه در تعمیرگاه مادربرد کامپیوتر دل

رفع اخلالات کارت گرافیک

برخی اشکالات ایجاد شده در مادربرد ناشی از بروز اختلال در کارت گرافیک دستگاه است. این مشکل زمانی رخ می‌دهد که کارت گرافیک بر روی سیستم نصب گردد. مشکل ایجاد شده سبب خاموش ماندن سیستم و قطع و وصلی فن موجود بر روی سیستم می‌گردد. بدین معنی که احتمالاً پس از نصب کارت گرافیک، کامپیوتر روشن نگردد و فن پس از یک لحظه چرخش، از کار بایستد. در این شرایط نیاز است تا اقدامات مورد نیاز جهت رفع ایرادات مادربرد کامپیوتر دل اِعمال گردد. در صورتی‌که کامپیوتر با نصب کارت گرافیک برروی مادربرد، روشن نشده اما با برداشتن کارت گرافیک روشن گردد، می‌بایست احتمال وجود یک اتصال در کارت گرافیک را در نظر آورد؛ بطور کلی هرگاه در بخشی از قطعات سخت افزاری اتصالی بوجود آید، پاور برق مادربرد را قطع خواهد.

جهت حل این مشکل و رفع خرابی های مادربرد کامپیوتر دل با دقت بورد را چک نمایید تا در صورت وجود اتصالی و زخمی شدن بورد، نسبت به رفع آن اقدام نمایید. در صورتی که چنین مشکلی برر روی برد وجود نداشت، احتمالاً مشکل ایجاد شده ناشی از ماسفت‌های گرافیک باشد زیرا با سوختن هرکدام از این ماسفت‌ها یک اتصالی در کارت گرافیک ایجاد می‌شود. در این صورت (یعنی در صورتی که مشکل مربوط به ماسفت‌ها باشد) می‌بایست نسبت به تعویض آن‌ها اقدام نمایید.

تعمیرات کامپیوتر دل

نخستین مرحله در تعمیرات کامپیوتر دل عیب یابی صحیح و انتخاب بهترین روش جهت رفع عیوب ایجاد شده در دستگاه است. عیب یابی صحیح و تخصصی دستگاه سبب می گردد تا کارشناسان، بخشِ مختل دستگاه را شناسایی کرده و از ورود به حوزه های نامرتبط خودداری ورزند. مرکز تعمیر کامپیوتر دل در تلاش است تا با همکاری مجموعه‌ای از مهندسان جوان و متخصص و با بکارگیری مجموعه ای از تجهیزات پیشرفته، به تمامی دستگاه‌های معیوب، تولد دوباره بخشیده و با افزایش عمر مفید آن‌ها، لذت استفاده از یک محصولِ با کیفیت را مجدداً به کاربرانشان ارزانی دارد.

تعمیرات رایانه در این مرکز دربردارنده تمامی خدمات و تعمیراتی است که ممکن است هر یک از کاربران کامپیوترها به آن نیاز داشته باشند. اگر چه کامپیوترها در مدلها و ابعاد متنوعی طراحی و تولید میگردند لیکن کاربران این محصول، صرف نظر از مدل دستگاه خویش، می توانند به مرکز تعمیرات کامپیوتر مراجعه نمایند و تمامی خدمات تخصصی مرتبط با دستگاه خویش  از جمله رفع اختلالات مادربرد کامپیوتر دل را دریافت کنند.

تعمیرات دل

تعمیرات دل از آن دست خدماتی است که غالب کاربران دستگاه های دل به آن نیاز پیدا خواهند کرد زیرا تولیدات دل اگرچه بهره مند از پیشرفته ترین ساختار و تکنولوژی هستند لیکن به دلایل متعددی ممکن است دچار ایراد و اختلال گردند. از همین رو مرکز تعمیرات دل در راستای ارائه خدمات تخصصی به کاربران این برند، تیمی از زبده ترین مهندسان را به همکاری فراخوانده است و پیشرفته ترین تجهیزات را در اختیار آنان قرار داده است. بهره مندی مرکز تعمیرات دل از «کارشناسان متبحر» و «تجهیزات پیشرفته» سبب گشته تا این مرکز موفق به رفع و حل دشوارترین و پیچیده ترین اشکالات ایجاد شده در دستگاه های دل گردد و کاربران صرف نظر از نوع دستگاه و اشکال ایجاد شده در آن، بتوانند کیفیت اولیه دستگاه خویش را بازیابند.

نمایندگی دل

نمایندگی دل متشکل از پارت های متعددی است که در هریک از آنها خدمات تخصصی مرتبط با فروش و تعمیر یکی از تولیدات کمپانی دل ارائه می گردد. تمامی خدمات نمایندگی دل به دست کارشناسانی ارائه می گردد که دارای مدارک تخصصی-بین المللی در حوزه کاری خویش هستند و تسلط جامع و کاملی به قطعات تمامی دستگاه های دل دارند. نمایندگی دل در «بخش فروش»، عرضه کننده تولیدات دل و در بخش «خدماتِ پس از فروش» ارائه‌دهنده خدمات تعمیر، بازسازی و ترمیم دل است. این مرکز در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید.