اشتراک گذاری

سرویس در محل کامپیوتر دل

انتخاب سرویس در محل کامپیوتر دل به آندسته از کاربرانی توصیه می شود که کامپیوتر آنها دچار اشکالات سخت افزاری و نرم افزاری شده است اما به هر دلیل، فرصت مراجعه به مراکز تخصصی تعمیرات کامپیوتر دل را ندارند. این دسته از کاربران می توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با مرکز تخصصی تعمیرات کامپیوتر دل تماس بگیرند و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر کامپیوتر را ثبت نمایند.

بلافاصله پس از ثبت درخواست، کارشناسان ما در واحد سرویس در محل کامپیوتر دل با شما تماس گرفته و پس از انجام هماهنگی های لازم در محل حضور می یابند. خدمات ارائه شده در سرویس در محل کامپیوتر Dell، منحصر به اشکالی خاص نیست و کلیه عیوب سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر را شامل می گردد. (مگر آنکه تعمیرات کامپیوتر، نیاز به تجهیزات خاصی نظیر تجهیزات مرتبط با بازیابی اطلاعات داشته باشد که در اینصورت نیاز است کامپیوتر به تعمیرگاه انتقال داده شود.)

مزایای استفاده از سرویس در محل کامپیوتر دل

سرویس در محل کامپیوتر دل در طول سال‌های اخیر و بنا به درخواست‌های مکرر و متعدد مراجعان، به لیست سرویس‌های این شرکت، افزوده شده است. هموطنان گرامی با بهره‌مندی از این سرویس از مشکلات ناشی از جابجایی و حمل دستگاه خود، جستجوی‌های زمان‌بر و کسالت‌بار به منظور یافتن تعمیرگاه مجاز و مناسب و دردسرهای ناشی از تحویل دستگاه به تعمیرگاه رهایی خواهند یافت. با بهره‌مندی از سیستم سرویس در محل کامپیوتر Dell نیازی به صرف انرژی و زمان برای یافتن تعمیرگاه نیست و تمامی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر دل، در محل مورد نظر انجام خواهد شد. بعلاوه با استفاده از این سرویس از مشکلاتی که ممکن است در حین جابجایی دستگاه رخ دهد، پیشگیری می‌گردد. (مشکلاتی نظیر ضربه خوردن، گم شدن برخی از قطعات، شکستگی و … ). تعمیرکاران اعزامی جهت سرویس در محل کامپیوتر دل، محدودیتی در زمینه تعمیر ندارند و قادر به رفع، تعمیر و ترمیم هرگونه عیب و نقص ایجاد شده در کامپیوترهای دل می‌باشند. راه‌های ارتباطی با این مرکز در سایت موجود می‌باشد.

خدمات سرویس در محل کامپیوتر دل

کارشناسان اعزامی جهت سرویس در محل کامپیوتر دل، از میان زبده ترین و خبره ترین کارشناسان تعمیر این مرکز برگزیده شده اند، تا با یک بار حضور در محل قادر به رفع کلیه اشکالات پیش آمده در دستگاه گردند. کلیه اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری پیش آمده در کامپیوتر در اولین حضور کارشناس رفع می گردد و در نهایت آنچه که به کاربر تحویل داده خواهد شد، دستگاهی سالم و بی عیب و نقص است که کلیه ایرادات پیش آمده در آن رفع گردیده است. برخی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در سرویس در محل کامپیوتر دل عبارت است از:

  • ارائه مشاوره های تخصصی در خصوص نرم افزار و سخت افزار دستگاه
  • نصب ویندوز، تغییر ویندوز و …
  • جابجایی کامپیوتر و تحویل آن به مرکز تعمیرات کامپیوتر در صورت نیاز به سرویس های تخصصی مرتبط با بازیابی اطلاعات و….
  • عیب یابی کامپیوتر و تشخیص نرم افزاری یا سخت افزاری بودن اشکال پیش آمده در آن
  • تعویض قطعات معیوب، شکسته و یا از کار افتاده کامپیوتر نظیر دکمه های صفحه کلید، صفحه نمایش، باتری و …
  • نصب نرم افزارهای مورد نیاز مشتری

نحوه درخواست سرویس در محل کامپیوتر دل

شما کاربران عزیز در صورت نیاز به استفاده از روش سرویس در محل می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در نمایندگی دل تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما بلافاصله پس از تماس شما و در اولین فرصت، هماهنگی های لازم را انجام داده و کارشناسان سرویس در محل را به آدرس درج شده اعزام می دارند. توصیه می شود در زمان تماس کارشناس، نوع اشکال پیش آمده در دستگاه، علت بروز آن و سایر اطلاعات ضروری را با وی در میان بگذارید. استفاده از این سرویس، منحصر به نوع خاصی از کامپیوترهای دل نیست و دارندگان کلیه مدلهای این دستگاه می توانند از سرویس در محل کامپیوتر دل استفاده نمایند.

تعمیرات کامپیوتر دل

تعمیر کامپیوتر دل در این مرکز توسط متخصصان این حوزه و با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر انجام می‌پذیرد؛ از این‌رو شما کاربران گرامی می‌توانید غالب اختلالات ایجاد شده در کامپیوتر دل را اعم از خرابی پاور، بروز ایراد در دی وی دی و یا سی دی رام، اختلال در رم، بروز اشکال در کارت گرافیک، بروز اختلال در هارد، ایجاد اشکال در مادربرد و … را با مراجعه به مرکز تعمیرات دل رفع نمایید و کیفیت اولیه دستگاه خود را بازیابید. در صورتی که امکان حضور در تعمیرگاه را ندارید می توانید از سرویس در محل کامپیوتر دل استفاده نمایید.

تعمیرات دل

نمایندگی دل در راستای ارائه هر چه تخصصی تر خدمات، فضای خویش را به واحدهای تخصصی تعمیرات دل تقسیم ساخته است و در هر پارت به ارائه سرویس های تخصصی مرتبط با یکی از دستگاه های دل می پردازد. در هر پارت تیمی از متخصصان و مهندسان زبدۀ هر حوزه حضور دارند و دستگاه های معیوب را به بهترین نحو ممکن تعمیر می کنند. نمایندگی دل با بهره‌مندی از سال‌ها تجربه در امر سخت افزار و نرم ‌افزار محصولات دل و استفاده از بروزترین ابزارآلات این حوزه، کلیه امور تعمیر را با قیمت‌های مصوب به مشتریان و همکاران محترم ارائه می‌دهد. واحدهای تعمیرات دل در بخش زیر معرفی می شوند.

نمایندگی دل

نمایندگی دل در راستای دستیابی به اهداف خویش، ضمن توجه به حفظ حقوق مشترکان و رعایت اصول مشتری‌مدارانه، به تجهیز فضایِ سازمان و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه ترمیم و تعمیر پرداخته و از این راهرو موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش و تعمیر محصولات دل گشته است. نمایندگی دل ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر دستگاه‌های تولید شده در کمپانی دل اعم از کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، مادربرد، سرور، چاپگر و… است. شما کاربران گرامی می‌توانید با مراجعه به واحد تخصصی هر محصول در نمایندگی دل از خدمات تخصصی مرتبط با آن بهره‌مند گردید.