اشتراک گذاری

لپ تاپ XPS 13-0848 دل

لپ تاپ XPS 13-0848 دل یکی از لپ تاپ های این کمپانی و محصول 2015 است که با حاشیه دور صفحه‌نمایش بسیار کم به اندازه یک لپ‌تاپ 11 یا 12 اینچی جمع و جور شده است و می‌توان لقب صفحه‌‌نمایش بدون حاشیه را به آن داد. نبود حاشیه در بالای صفحه‌‌‌نمایش لپ تاپ XPS 13-0848 دل باعث شده فضایی برای قرارگیری وب‌کم در آن قسمت وجود نداشته باشد و به ناچار وب‌کم به حاشیه پایینی صفحه‌ نمایش منتقل شود و تا حدودی کارایی خود را از دست بدهد.

مشخصات سخت افزاری این پرچمدار 2015 سطح توقعات را در حد سال تولید خود برآورده می سازد. پردازنده‌ آن به نسل ششم پردازنده‌های Core i5 اینتل به نام Skylake مجهز شده و صفحه‌نمایش لمسی با پنل IPS، روکش براق و رزولوشن تصویر QHD برابر با 3200×1800 پیکسل و روشنایی 400 نیت دارد. به واسطه‌ استفاده از پردازنده‌ کم مصرف اینتل، عمر باتری آن بیشتر از 10 ساعت است.

16 گیگابایت رم در کنار 512 گیگابایت حافظه‌ داخلی از نوع SSD باعث افزایش سرعت این دستگاه شده است.کیبورد خوش ساخت جزیره ای با نور پس‌زمینه دارد؛ تاچ‌پد با حساسیت بالا دارد؛ پورت‌های کاربردی فروان دارد و به طور کلی دارایی های بسیار زیاد و مفیدی دارد.

لپ تاپ XPS 13-0848 دل

نقاط قوت و ضعف لپ تاپ XPS 13-0848 دل

طراحی عالی بدنه با وزن و ضخامت کم، کیفیت ساخت بالا، پردازنده مرکزی قوی به نسبت آلترابوک‌ها، صفحه‌ نمایش لمسی با کیفیت QHD و شارژدهی بالای باتری لپ تاپ XPS 13-0848 دل از نقاط قوت و محل قرارگیری وب‌کم در پایین صفحه‌ نمایش از نقاط ضعف این دستگاه گزارش شده است. کمپانی دل کارایی خوب و سرسختی کالا را در اولویت فاکتور های تولید خود قرار می دهد. محصولات این کمپانی به گونه ای است که از ساده ترین و ارزان ترین تا پیچیده ترین و گران ترین لپ تاپ های آن در هر صورت تامین کننده نیاز های مختلف کاربران خواهد بود.

در حقیقت این کاربر است که باید نیازسنجی دقیقی انجام دهد و بر اساس آن یکی از محصولات این کمپانی را انتخاب کنید. برای کاربری که به دنبال یک دستگاه با سخت‌افزار قوی برای مصارف اداری و مهندسی است، لپ تاپ XPS 13-0848 دل می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. این لپ تاپ به دلیل به حداقل رسیدن حاشیه‌ها یا قاب دور صفحه‌نمایش به Borderless معروف شده است.

درباره XPS 13-0848 بیشتر بدانید

لپ تاپ XPS 13-0848 دل جایزه‌ بهترین طراحی، راحتی، عملکرد و طول عمر باتری را در سال ۲۰۱۵ به خود اختصاص داده است. پس باید انتظارات بسیاری را بتواند برآورده سازد. واقعیت هم همین است و با اولین نگاه به XPS 13 تمام انتظارات مرتفع می‌شود. این لپ تاپ با طول ۳۰۴، عرض ۲۰۰ و ضخامت ۱۵ میلی‌متری در مقایسه با MacBook Air کمپانی اپل، ZenBookهای کمپانی ایسوس واقعا کوچک‌ترین لپ‌تاپ ۱۳اینچی جهان است.

به گونه ای که می توان ادعا کرد ابعادی معادل با لپ‌تاپ‌های ۱۱اینچی دارد که در نوع خود بی‌نظیر است. حواستان را جمع کنید که کوچک‌ترین را با باریک‌ترین اشتباه نگیرید، زیرا لپ‌تاپ‌‌هایی باریک‌تر از XPS 13 هم هستند و کمپانی دل در این زمینه یا نخواسته یا نتوانسته وارد عرصه رقابت شود.

نمایندگی رسمی دل

نمایندگی رسمی دل یک درگاه امن و ایمن است که به کمک آن می توانید اوج اطمینان و امنیت را تجربه کنید. در این نمایندگی امکانات و تسهیلات بسیار کاربردی و مفیدی ارائه می شود. فروش، خدمات پس از فروش و تعمیر لپ تاپ دل تخصص نمایندگی رسمی دل است. در نمایندگی رسمی دل می توانید هر یک از محصولات کمپانی دل را تهیه کنید و از خدمات پس از فروش طلایی و انحصاری بهره مند شوید.

این نمایندگی به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است و به صورت برنامه ریزی شده خدمات خود را ارائه می دهد. فرقی نمی کند که شما کاربر کدام یک از محصولات نمایندگی مجاز دل هستید؛ لپ تاپ، تلبت، آل این وان، کامپیوتر و …؛ با مراجعه به این نمایندگی مجاز هر سطحی از نیاز کاربران پاسخ داده خواهد شد، زیرا نمایندگی رسمی دل دریافت رضایت مشتری از نحوه خدمات رسانی را برای پیمودن مسیر موفقیت لازم و ضروری می داند. تمام سرویس ها و خدمات این نمایندگی همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.