اشتراک گذاری

کامپیوترهای یکپارچه Dell

کامپیوترهای یکپارچهDell ، یکی از محصولات تازه از راه رسیده کمپانی دل است که آنقدر ارتقا یافته و پیشرفت کرده است که طرفداران کامپیوترهای دسکتاپ معمولی را وسوسه می کند که به استفاده از این دستگاه های جدید روی بیاورند و دنیای تکنولوژی را به گونه ای دیگر تجربه کنند. این دو پدیده جدید، به واسطه امکانات و ویژگی های منحصری که دارند، به راحتی می توانند جایگزین بسیاری از دستگاه های جدید و قدیمی شوند و تجربه استفاده از محصولی با کیفیت را به کاربر هدیه دهند.

کامپیوترهای یکپارچه Dell

معرفی کامپیوترهای یکپارچه Dell

کامپیوترهای یکپارچه Dell با نام های اینسپایرون ۲۴ ۵۰۰۰ و اینسپایرون ۲۷ ۷۰۰۰ به بازار عرضه می شوند. اینسپایرون ۲۴ ۵۰۰۰ به نمایشگر ۲۳.۸ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p و اینسپایرون ۲۷ ۷۰۰۰ به نمایشگر ۲۷ اینچی با رزولوشن ۴K مجهز است. هر دومدل از پشتیبانی HDR بهره می برند.

طراحی کامپیوترهای یکپارچه Dell

طراحی کامپیوترهای یکپارچه Dell بر پایه زیبایی شناسی لپتاپ های XPS  است. خطوط ساده، کیس های متالیک و نمایشگر با حداقل حاشیه آنها چشم نواز است و هر کاربری را به داشتن آن ترغیب می کند. در حقیقت کمپانی دل برای تولید این کامپیوتر های جدید تمام تلاش خود را کرده است که نه تنها ویژگی های فنی منحصری را ارائه دهد بلکه از لحاظ ظاهری نیز فاکتورهای وسوسه کننده ای را برای کاربر به نمایش گذاشته است تا او را متقاعد سازد که این محصول، واقعا محصولی تماشایی و بی نظیر است که داشتنش امتیازی ویژه محسوب می شود.

مشخصات فنی کامپیوترهای یکپارچه Dell

این دو دستگاه به نسل هشتم پردازنده های اینتل مجهز است و امکان سفارش آنها با ۳۲ گیگابایت رم و پردازشگر گرافیکی انویدیا GTX 1050 با توان لازم برای اجرای اغلب بازی های با رزولوشن ۱۰۸۰p، فراهم شده است. در اختیار گرفتن این محصول برای گیمر های حرفه ای، شاید رویایی شیرین بود که تنها در خواب می توانستند آن را تحقق یافته ببینند، اما هم اکنون، کامپیوترهای یکپارچه Dell در عالم واقعیت در کنار آنهاست تا تمام نیاز های یک گیمر حرفه را برطرف سازد و رفاه و راحتی او را فراهم کند.

لپ تاپ های Alienware، محصول ۲۰۱۸ کمپانی دل

کمپانی دل نسل جدید لپ تاپ های Alienware ۱۵ و ۱۷ را به پردازنده  Core i9 سری K مجهز کرده که امکان اورکلاک آن نیز وجود دارد.

کیفیت گرافیکی و صفحه نمایش لپ تاپ های Alienware کمپانی دل

این تازه وارده کمپانی دل به قوی ترین پردازشگرهای گرافیکی موجود در بازار، از جمله انویدیا GTX 1080 مجهز هستند. نمایشگرهای لپ تاپ های Alienware با رزولوشن های ۱۰۸۰p و ۴K عرضه شده و به لطف فناوری G SYNC انویدیا تجربه ای دلنشین و جذاب از پردازش گرافیکی را برای کاربر فراهم خواهد کرد.

زمان عرضه Alienware جدید کمپانی دل

اگر مشتاق هستید که هر چه زوتر از این دستگاه های با کیفیت و جدید استفاده کنید باید به شما بگوییم که به زودی و در همین روزهای سال باید منتظر ورود لپ تاپ های Alienware به بازار باشیم.

واحد تعمیرات دل

واحد تخصصی دل، در بخش های جدا و منفک به ارائه خدمات به کاربران عزیز مشغول است. این واحد پویا و کوشا تنها برای افزایش سطح کیفی خدمات خود اقدام به جداسازی واحد تعمیراتی دل کرده است تا سطح رضایت کاربران از دریافت سرویس های ویژه، بیش از پیش افزایش یابد و رفاه حال او در هر شرایط فراهم باشد.

این واحد تعمیراتی نمونه و استاندارد، مجهز به دستگاه های تعمیراتی پیشرفته و مدرن است. به راحتی می تواند با استفاده از تجهیزات برتری که در اختیار دارد، عیب یابی دقیقی از دستگاه انجام دهد و پروسه تعمیر و ترمیم را به کمک متخصصان ارشد و زبده هر بخش آغاز نماید.  واحد تعمیرات دل، تمامی خدمات خود را گارانتی می کند، زیرا از کیفیت آنها کاملا اطمینان دارد و یقین می داند که کاربر با تکرار مشکل و اختلال باز نخواهد نگشت.

واحد نمایندگی دل

نمایندگی دل ، در دو مقوله فروش و خدمات پس از فروش، به کاربران خود خدمات دهی می کند. این نمایندگی مجاز و رسمی معتقد است که خریدار و یا بهتر است بگوییم کاربر حق دارد که از کالاهای با کیفیت و بی نقص استفاده کند و بی شک این حق از حقوق مسلم اوست. لذا در راستای تحقق این حق  است که تمامی محصولات عرضه شده در این واحد نمایندگی، از مسیر های کاملا قانونی و با رعایت همه ضوابط، وارد کشور می شوند که به دنبال آن کاربر می تواند از خدمات پس از فروش شرکتی و اصل نیز بهره مند شود و تسهیلات دیگری نیز که تنها مخصوص این واحد نمایندگی است، شامل حالش شود.