اشتراک گذاری

آموزش تعمیرات دل

آموزش تعمیرات دل در این مرکز از کلیه تولیدات این برند پشتیبانی کرده و منحصر به دستگاهی خاص نیست. بنابراین علاقمندان به این حوزه می توانند جهت آموزش تعمیرات دل به این مرکز مراجعه کرده و پس از طی فرآیند ثبت نام در این دوره ها حضور یابند. آموزش تعمیرات پرینتر دل، آموزش تعمیرات لپ تاپ دل، آموزش تعمیرات کپی دل و .. برخی از واحدهای آموزشی موجود در این مرکز است.

تدریس سرفصل های دوره های مذکور در این مرکز، به صورت نظری و عملی، توسط برترین اساتید بین المللی این حوزه انجام می پذیرد. استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات آموزشی و مجهزترین کارگاه های تعمیر (در واحدهای عملی آموزش) سبب گشته تا کارآموزان این مرکز پس از اتمام دوره، به راحتی جذب بازار کار گشته و از تخصص و مهارت های خود کمال استفاده را داشته باشند.

آموزش تعمیرات دل

مرکز آموزش تعمیرات دل

مرکز آموزش تعمیرات دل به دلیل رعایت و پیاده سازی اصول بنیادین آموزش، موفق به ربودن گوی سبقت از تمامی مراکز هم رده گشته است. کارآموزان این مرکز، به دلیل پشت سر گذاشتن دوره های تخصصی-عملی، حرفه ای ترین متدها و روشهای تعمیر را آموخته و بدل به یک تعمیرکار حرفه ای می گردند. دانش آموختگان دوره های آموزش تعمیرات دل به دلیل طی دوره های فنی و نظری تسلط کاملی بر تعمیرات دستگاه های دل یافته و به راحتی جذب بازار کار می گردند.

برخی از ویژگی های دوره های برگزار شده در این مرکز عبارتند از: واکاوی و آنالیز فنی دستگاه های گوناگون دل نظیر لپ تاپ، تبلت، موبایل و …، آشنایی با ساختار سخت افزاری و نرم افزاری تولیدات دل، پشتیبانی کار آموزان بعد از دوره، امکان تقسیط هزینه آموزشی، آموزش اصولی و کاربردی تعمیرات به صورت کاملاً عملی و… .

واحدهای آموزش تعمیرات دل

آموزش تعمیرات دل در پارت های مجزای تخصصی انجام می پذیرد. در نمایندگی دل برای آموزش تعمیرات هر دستگاه، پارت مجزایی در نظر گرفته شده و تجهیزات و کارگاه های مرتبط با همان محصول فراهم گشته است. برخی از واحدهای اموزش تعمیرات دل در این مرکز عبارتند از:

  • واحد آموزش تعمیرات کپی دل
  • واحد آموزش تعمیرات دسکتاپ دل
  • واحد آموزش تعمیرات پروژکتور دل
  • واحد آموزش تعمیرات تجهیزات کامپیوتر دل
  • واحد آموزش تعمیرات تجهیزات شبکه دل
  • واحد آموزش تعمیرات لپ تاپ دل
  • واحد آموزش تعمیرات آل این وان دل
  • واحد آموزش تعمیرات مانیتور دل
  • واحد آموزش تعمیرات تبلت دل
  • واحد آموزش تعمیرات پرینتر دل

دوره عمومی تعمیرات دل

دوره عمومی تعمیرات دل دربردارنده کلیه مباحث پیش نیاز و پایه جهت ورود به دوره تخصصی تعمیرات دل است. در این دوره، کارآموزان، با ساختار کلی و ویژگی های عمومی (نرم افزاری و سخت افزاری) هر دستگاه آشنا می شوند. آشناسازی کارآموزان با تجهیزات تعمیر و کاربرد هر یک از ابزار نیز در همین دوره انجام می شود. (داوطلبانی که با مباحث این دوره آشنایی دارند نیازی به حضور در دوره عمومی تعمیرات دل ندارند). با اتمام این دوره، آموزش تعمیرات دل در دروه تخصصی دنبال خواهد شد.

دوره تخصصی تعمیرات دل

دوره تخصصی آموزش تعمیرات دل دربردارنده کلیه مباحث تخصصی و پیشرفته در حوزه تعمیرات است. کارآموزان در این دوره، با تعمیر و آنالیز دستگاه های بیشمار، بر کلیه مباحث مسلط گشته و توانایی آن را می یابند تا در کمترین زمان، با بالاترین کیفیت و به بهترین نحو ممکن، دستگاه های معیوب را تعمیر کرده و به حالت اولیه بازگردانند. آموزش نوین ترین متدهای تعمیر، آشنایی با جدیدترین تجهیزات تعمیر و بازیابی، آشنایی با تکنولوژی های بکاررفته در دستگاه های دل و مواردی از این دست در دوره تخصصی تعمیرات دل به کارآموزان تدریس می گردد.

نمایندگی دل و واحدهای تعمیرات دل

نمایندگی دل ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر دستگاه‌های تولید شده در کمپانی دل اعم از کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، مادربرد، سرور، چاپگر و … است. شما کاربران گرامی می‌توانید با مراجعه به واحدهای تخصصی تعمیرات دل از خدمات تخصصی مرتبط با هر محصول بهره‌مند گردید. بعلاوه در صورت تمایل به حضور در دوره های آموزش تعمیرات دل می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان آموزش ما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایید.

خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی دل شما را از مراجعه به دیگر مراکز بی نیاز ساخته و تمامی خدمات ضروری و بایسته را به شما ارائه می‌کند. جهت آشنایی با واحدهای مستقر در نمایندگی dell و خدمات ارائه شده در آن ها به بخش زیر -با عنوان «معرفی واحدهای تعمیرات دل»- مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید