اشتراک گذاری

تعمیر مانیتور آل این وان دل

تعمیر مانیتور آل این وان دل یکی از تخصصی‌ترین سرویس‌های ارائه شده در نمایندگی تعمیرات دل است که توسط تیمی از مجرب‌ترین کارشناسان این حوزه و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات عیب‌یابی و تعمیرات انجام می‌پذیرد. همانگونه که می دانید تعمیر صفحه نمایش آل این وان دل با توجه به ساختار ویژه و منحصربه‌فرد این محصول، نیازمند تجهیزات خاصی است که سازگاری و تناسب لازم با پیکربندی این دستگاه را داشته باشند. عدم توجه به تفاوت‌های ساختاری و سیستمی این محصول در حین تعمیر سبب می‌گردد تا عیب‌یابی کارشناسی و صحیحی انجام نپذیرد و به تبع آن اقدامات صورت گرفته جهت تعمیرات آل این وان نتیجه مطلوبی در پی نداشته باشند.

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر مانیتور آل این وان Dell به یُمن وجود کارشناسان زبده با بالاترین سطح کیفی و با استفاده از مؤثرترین متدهای تعمیر انجام می‌پذیرد.آندسته از کاربران آل این وان‌های دل که در طول روزهای اخیر متوجه بروز خرابی در این بخش از دستگاه خود شده‌اند، می‌توانند با مراجعه به این مرکز تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر و تعویض مانیتور آل این وان دل را دریافت نمایند.

تعمیر مانیتور آل این وان دل

روند تعمیر مانیتور آل این وان دل

  • بررسی گارانتی دستگاه:

توصیه کارشناسان تعمیر آل این وان دل ان است که در نخستین مرحله، اعتبار گارانتی دستگاه را چک نمایید. غالب دستگاه ها عموماً برخوردار از یک سال گارانتی تعمیر هستند. در صورت معتبر بودن گارانتی، می توانید به نمایندگی رسمی دل مراجعه نمایید و سرویس تعمیر مانیتور آل این وان دل را با کمترین هزینه ممکن دریافت نمایید.

  • بررسی مانیتور آل این وان:

چراغ نشانگر پاور را بررسی کنید. اگر مانیتور تصویری نمایش نمی‌دهد، مانیتور را روشن کنید و چراغ ها را در لبه مانیتور چک نمایید. اگر یک یا چند چراغ روشن شود، به مرحله بعدی بروید. اگر چراغ ها روشن نمی شوند، احتمالا منبع تغذیه دارای ایراد است (یا یکی از بخش های مرتبط به منبع تغذیه). چنین ایرادی غالباً ناشی از خرابی و انفجار یکی از خازن‌ها است. اگر چه تعمیر این بخش توسط کاربر امکانپذیر است، اما به دلیل حساسیت این بخش و اجزای خطرناک منبع تغذیه توصیه آن است که تعمیر مانیتور آل این وان دل توسط کارشناس تعمیر انجام شود.

مگر اینکه تجربه بالایی در تعمیر الکترونیک داشته باشید. از نشانه های وجود خازن منفجر شده، وجود سر و صدا بالا، نمایش خطوط در سراسر صفحه نمایش و چندین عکس است. توجه داشته باشید که منبع تغذیه یکی از گران ترین قطعات مانیتور است. اگر مشکل جدی‌تر از بروز اشکال در خازن باشد، قیمت تعمیرات نسبتاً بالا خواهد بود. بنابراین اگر مانیتور شما قدیمی شده باشد تهیه یک مانیتور جایگزین می تواند ایده بهتری باشد.

  • تست ال سی دی با یک چراغ قوه:

اگر صفحه نمایش دستگاه شما با وجود روشن بودن چارغ پاور، تصویر سیاهی را به نمایش می گذارد، نیاز است تا یک چراغ قوه را مستقیماً به سمت مانیتور بگیرید. در صورتی که با گرفتن چراغ قوه به سمت مانیتور، بتوانید تصویر به نمایش درآمده در مانیتور را ببینید (تصویری که بدون گرفتن چراغ قوه قابل دیدن نیست) احتمالا بک لایت مانیتور شما خراب شده است و می بایست توسط کارشناسان تعمیر مانیتور آل این وان دل تعمیر گردد.

  • تعمیر پیکسل های مرده:

اگر بخش زیادی از صفحه نمایش آل این وان کار می کند اما پیکسل هایی از آن به اصطلاح مرده هستند تعمیر این اشکال، آسان خواهد بود. برای تعمیر، مانیتور را نگه دارید و موارد بعدی را امتحان کنید: نوک مداد یا چیزی شبیه به آن را در یک پارچه مرطوب و نرم بپیچید. با استفاده از نوک مدادی که در پارچه بپیچانده اید، پیکسل های مرده را فشار دهید. در این کار افراط نکنید و آنرا به آرامی انجام دهید. در صورتی که این کار موثر نبود می توانید از نرم افزارهای آنلاین موجود در اینترنت استفاده نمایید. برخی از این نرم افزارها قابلیت راه اندازی مجدد پیکسل های مرده را دارند. اگر هیچ کدام از موارد فوق کار نکند، ممکن است جهت تعمیر مانیتور آل این وان دل، نیاز به جایگزین پیدا کنید.

در صورتی که هیچ یک از روشهای فوق در تعمیر مانیتور آل این وان دل موثر نبود پیشنهاد می شود روشهای دیگری را امتحان کنید. برای مثال در صورتی که تصویر به ورودی پاسخ می دهد اما یک تصویر بی کیفیت، نظیر مربع های رنگارنگ را به نمایش می گذارد، این احتمال وجود دارد که بخشAV (Audio Visual) آسیب دیده باشد.AV  یک مدار مستطیلی در نزدیکی کابل های صوتی و تصویری است که قطعات آسیب دیده آن را می توان با استفاده از آهن لحیم کاری جایگزین کرد.

احتمال دیگر کارشناسان تعمیر آل این وان دل آن است که دکمه های کنترل اصلی دچار خرابی شده باشند. در اینصورت توصیه می شود با یک تمیزکننده مناسب فلزی آنها را تمیز نمایید. در این جین توجه نمایید تا در صورت نیاز اتصالات شکسته احتمالی را دوباره وصل کنید. کابل های ورودی را نیز بررسی کنید تا در صورت آسیب آنها را با کابل های مشابه جایگزین کنید. توصیه می شود به دلیل حساسیت بالای مانیتور، خدمات مرتبط با تعمیر مانیتور آل این وان دل را صرفاً از نمایندگی های رسمی دل و مراکز مجاز تعمیرات دل دریافت نمایید.

خدمات تخصصی مرکز تعمیر مانیتور آل این وان دل

  • بررسی و کنترل اجزای all in one شامل: اتصالات، منبع تغذیه و کابلهای اتصال در مرکز تعمیرات all in one دل
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی مادربرد
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی کارت گرافیک، مودم، پاور و…
  • تعمیر تمامی مشکلات مربوط به صفحه نمایش all in one
  • تعمیر کارت گرافیک all in one در مرکز تعمیر مانیتور آل این وان دل
  • تعمیرات صفحه نمایش ال ای دی all in one
  • تعمیرات صفحه نمایش ال سی دی all in one
  • تعمیر و سرویس انواع صفحه نمایش آل این وان در مرکز تعمیر مانیتور آل این وان دل
  • بررسی همه جانبه صفحه نمایش all in one به منظور پیشگیری از سوختگی پیکسل یا ضعیف
  • بررسی همه جانبه صفحه نمایش all in one به منظور پیگشیری از کم نور شدن فلورسنت و مشکلات های‌ولتاژ

نمایندگی آل این وان دل

شما کاربران گرامی می‌توانید با مراجعه به نمایندگی آل این وان دل تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با فروش و تعمیر این محصول را دریاتفت نمایید. نمایندگی آل این وان دل در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید.

کارشناسان تعمیر آل این وان دل، به دلیل در اختیار داشتن تجهیزات سازگار و متناسب با هریک از آل این وان‌های این برند، توانایی آن را دارند تا در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت به تعمیر و ترمیم آل این وان‌های دل بپردازند. در ارتباط با خرید این دستگاه نیز شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی فروش آل این وان دل تمامی اطلاعات تخصصی مرتبط با محصول انتخابی خویش را از کارشناسان ما دریافت نمایید. کارشناسان ما بر تمامی ویژگی های فنی و تخصصی محصولات ال جی مسلط بوده و قادر هستند تا بهترین راهنمایی ها و مشاوره های مورد نیاز را به شما ارائه دهند.

تعمیر ال این وان دل

عیب یابی مانیتور آل این وان دل

در صورتی که بخواهیم نتیجه حاصل از تعمیر مانیتور آل این وان دل رضایت‌بخش باشد، می بایست پارامترهای ضروری و بایسته در مهم‌ترین مرحله تعمیرات، -یعنی مرحله «عیب یابی آل این وان»- با دقت هر چه تمام‌تر اجرا و رعایت شوند. عیب یابی تخصصی آل این وان، نقشی بسزا در تشخیص درست اشکال پیش آمده و در نتیجه تعمیر صحیح آن دارد. از اینرو در مرکز تعمیرات آل این وان Dell، بر این مرحله –مرحله عیب یابی – و طی صحیح آن تأکید ویژه ای می شود.

اگر مانیتور آل این وان شما نیز در طول روزهای اخیر دچار اختلال و خرابی در عملکرد گشته است می‌توانید با توجه به موارد درج شده در بخش زیر عیب یابی و تعمیر آن را انجام دهید. توصیه می‌شود در صورتی که دانش و مهارت این کار را ندارید از دستکاری دستگاه خودداری کرده و با یکی از مراکز تخصصی تعمیرات آل این وان دل تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات دل

نمایندگی تعمیرات دل در راستای ارائه هر چه تخصصی تر خدمات، فضای خویش را به واحدهای تخصصی تعمیرات دل تقسیم ساخته است و در هر پارت به ارائه سرویس های تخصصی مرتبط با یکی از دستگاه های دل می پردازد. در هر پارت تیمی از متخصصان و مهندسان زبدۀ هر حوزه حضور دارند و دستگاه های معیوب را به بهترین نحو ممکن تعمیر می کنند. نمایندگی تعمیرات دل با بهره‌مندی از سال‌ها تجربه در امر سخت افزار و نرم ‌افزار محصولات دل و استفاده از بروزترین ابزارآلات این حوزه، کلیه امور تعمیر را با قیمت‌های مصوب به مشتریان و همکاران محترم ارائه می‌دهد. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر و کلیک بر پارت مربوطه، با خدمات تخصصی ارائه شده در هر بخش آشنا شوید.

عیب یابی مانیتور آل این وان دل

در صورتی که بخواهیم نتیجه حاصل از تعمیر مانیتور آل این وان دل رضایت‌بخش باشد، می بایست پارامترهای ضروری و بایسته در مهم‌ترین مرحله تعمیرات، -یعنی مرحله «عیب یابی آل این وان»- با دقت هر چه تمام‌تر اجرا و رعایت شوند. عیب یابی تخصصی آل این وان، نقشی بسزا در تشخیص درست اشکال پیش آمده و در نتیجه تعمیر صحیح آن دارد. از اینرو در مرکز تعمیرات آل این وان Dell، بر این مرحله –مرحله عیب یابی – و طی صحیح آن تأکید ویژه ای می شود. اگر مانیتور آل این وان شما نیز در طول روزهای اخیر دچار اختلال و خرابی در عملکرد گشته است می‌توانید با توجه به موارد درج شده در بخش زیر عیب یابی و تعمیر آن را انجام دهید. توصیه می‌شود در صورتی که دانش و مهارت این کار را ندارید از دستکاری دستگاه خودداری کرده و با یکی از مراکز تخصصی تعمیرات آل این وان دل تماس بگیرید.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وبسایت قابل پیگیری است.

محصولات دل
سوالات متداول دل
اخبار دل
مقالات دل