اشتراک گذاری

بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ دل

در دنیای کنونی که کار با لپ تاپ ها و دستگاه های هوشمند رواج بسیاری یافته است، بسیاری از ما اطلاعات ضروری و مورد نیاز خویش را در این دستگاه ها ذخیره می کنیم. اما مشکلی که گاه در این میان اتفاق افتاده و باعث دردسر بسیاری از کاربران میگردد از دست رفتن اطلاعات است. در صورتی که شما نیز اطلاعات ذخیره شده بر روی هارد خویش را از دست داده اید می توانید با مراجعه به مرکز بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ دل تخصصی ترین سرویس های مربوطه را دریافت نمایید.

کارشناسان فعال در مرکز بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ دل، از دو ویژگی «تخصص علمی» و «تعهد اخلاقی» برخوردارند تا کاربران گرامی بی‌هیچ دغدغه در این مرکز حضور یافته و اطلاعات از دست رفته هارد خویش را ریکاوری نمایند. «تخصص علمی» کارشناسان مرکز ریکاوری اطلاعات هارد لپ تاپ دل ضامن ریکاوری کلیه اطلاعات هارد و «تعهد اخلاقی» آنان ضامن امنیت و حفظ اصول محرمانگی کاربران است.

بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ دل

واحد بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ دل

کاربران لپ تاپ دل می توانند در صورت مواجهه با هر گونه اختلال در این دستگاه به مرکز بازیابی اطلاعات، مراجعه نمایند و تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ دل را دریافت نمایند. واحد بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ دل یکی از تخصصی ترین پارت های فعال در این مرکز است که صرف‌نظر از نوع اشکال پیش آمده در هارد، اطلاعات آن را بازیابی می کند و کاربر را از دغدغه و دل‌نگرانی حذف و نبود آنها می‌رهاند. مرکز بازیابی اطلاعات برخوردار از پیشرفته ترین تجهیزات حوزه بازیابی نظیر pc3000 است که این امر نقش بسزایی در کیفیت بازیابی اطلاعات و میزان بازگشت آنها داشته است.

Dell Laptop Hard Drive Recovery

هزینه بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ دل

هزینه بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ دل با توجه به نوع سرویس مورد نیاز و سطح خرابی پیش آمده متفاوت است. برای مثال هزینه بازیابی اطلاعات در هاردهای سوخته و دارای مشکل بدسکتوری بسیار بالاتر از هاردهای سالم است. زیرا بازیابی اطلاعات هاردهای سوخته و دارای اشکال، زمان، تجهیزات و تخصص بالاتری را می طلبد. بدسکتوری بالا و هنگ کردن هارد، ایرادات ماژولی و دیتکت نشدن هارد، ریکاوری هارد فرمت یا حذف و دیلت شده، ریکاوری هارد صدادار، بازیابی اطلاعات هارد ضربه خورده، تعمیر یا تعویض برد هارد سوخته، کند بودن و گیر کردن هارد اکسترنال و … برخی از مواردی هستند که کار بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ دل را دشوارتر و به تبع آن هزینه بازیابی اطلاعات را بیشتر می سازند.

نکته دیگر آنکه تخصص و توانایی مرکزی که جهت بازیابی اطلاعات به آن مراجعه می شود نیز تأثیر شایانی در بالا یا پایین بودن هزینه بازیابی اطلاعات دارد. برای مثال هزینه بازیابی در مرکزی که از پیشرفته ترین تجهیزات ریکاوری نظیر pc3000 استفاده می کند با هزینه سایر مراکز که از دستگاه های ایمیج گیر چینی استفاده می کنند بسیار متفاوت خواهد بود. قدرتمندترین سیستم سخت‌افزاری- نرم‌افزاری حال حاضر که مورد استفاده بسیاری از مراکز بازیابی در سطح دنیاست pc3000 است که توانایی بازیابی اطلاعات انواع برند، مدلهای هارد دیسک را دارد. از مهمترین ویژگی‌های این دستگاه توانایی ویرایش فایل‌های سیستمی و ماژول‌ها به صورت دستی است.

بازیابی اطلاعات در صورت ضربه خوردن هارد

در این وضعیت در صورتی که پلتر (دیسک‌) آسیبی ندیده باشد، بازیابی اطلاعات هارد به طور کامل امکان‌پذیر است. کارشناسانِ بازیابی اطلاعاتِ هارد پس از تست‌های اولیه، هارد دیسک را از باکس خارج کرده و درون Clean Room را کاملاً بررسی می‌کند. درصورتی‌که دیسک‌ها سالم باشند و امکان استخراج اطلاعات وجود داشته باشد، هارددیسک را بررسی کرده و قطعات معیوب را تعویض می‌نماید. (جهت تعویض هد هارد و یا اسپیندل موتور هارد وجود یک هارد مشابه ضروری است.)

بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ دل در صورت داشتن صدای نابهنجار

بازیابی اطلاعات هاردی که صدای ناهنجار تولید می‌کند، در صورتی که به دست کارشناسان متبحر صورت گیرد، امکان‌پذیر است. بد نیست بدانید صدای ناهنجاری که از داخل هارد شنیده می‌شود به طور کلی به چند دلیل ایجاد می‌سود:

  • ضربه و شکسته بودن هد یا بازوی نگه دارنده
  • خرابی برد هارد دیسک
  • نشستن هد بر روی اسپیندل موتور
  • خرابی بوش و بلبرینگ اسپیندل موتور
  • خرابی فریمورو برخی موارد دیگر

بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ دل با مشکل پیغام فرمت یا پیغام خطا

بروز چنین اشکالاتی در هارد به دلایل متعددی صورت می‌پذیرد که برخی از آن‌ها عبارتند از: نوسانات ولتاژی، اشتباهات کاربران، ورود ویروس‌ها، اختلالات نرم‌افزارها، اتصالات بد و کابل‌های خراب. اگرچه امکان بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ دل حتی پس از فرمت شدن هارد وجود دارد اما توصیه می‌شود در صورت مشاهده‌ی چنین پیغامی از سوی هارد (پیغام فرمت کردن هاردیسک) از این کار خودداری نمایید؛ به‌ویژه اگر اطلاعات موجود در هارد اهمیت و ارزش بالایی برای شما دارند. (به‌هیچ عنوان هارد را برای ریکاوری و بازیابی اطلاعات فرمت نکنید چون در اینصوت زمان بازیابی اطلاعات از ۱ دقیقه به ۲ روز تبدیل می‌گردد و در برخی موارد امکان دارد که اطلاعات دیگر بازیابی نشود). در هر حال کارشناسان مرکز بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ دل اقدامات لازم جهت بازیابی اطلاعات هارد را انجام داده و هارد را ریکاوری می‌نمایند.

فراموشی پسورد هارد

در حال حاضر بازیابی اطلاعات هاردهای که پسورد دارند (هارددیسک‌های که دارای قفل‌هایی نظیر SED Lock و یا Smart Ware می‌باشند) توسط برخی ابزارهای قدرتمند نظیر PC-3000 امکان‌پذیر است (این بازیابی بستگی به مدل هارد دارد و در مورد تمامی هاردها امکان‌پذیر نیست).

مرکز تعمیرات لپ تاپ دل

تعمیر لپ تاپ دل در این مرکز به دست مجموعه‌ای متشکل از «کارشناسان زبده و مجرب» و «تجهیزاتی پیشرفته و سازگار» انجام می‌پذیرد. تلفیق این دو مجموعه منجر به تشکیل واحدی متخصص و کارامد در حوزه تعمیر و بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ دل گشته است که به اذعان بسیاری از همکاران یکی از معدود مراکز پیشرو در ارائه خدمات تخصصی و حرفه‌ای تعمیر لپ تاپ dell است.

تعمیر لپ تاپ دل در این مرکز محدود و منحصر به مورد خاصی نیست و تمامی اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه را شامل می گردد. دارندگان این دستگاه می توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات لپ تاپ دل کلیه اشکالات پیش آمده در این دستگاه را مرتفع سازند و شاهد بهبود کیفیت دستگاه خویش باشند. هزینه‌های اخذ شده در مرکز تعمیرات لپ تاپ دل بر اساس نرخ‌نامۀ مصوب بوده و مبلغ مذکور پیش از هرگونه اقدامی، به صاحب دستگاه اعلام می‌گردد.

نمایندگی دل و واحدهای تعمیرات دل

نمایندگی دل ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر دستگاه‌های تولید شده در کمپانی دل اعم از کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، مادربرد، سرور، چاپگر و … است. شما کاربران گرامی می‌توانید با مراجعه به واحد تخصصی هر محصول در نمایندگی دل از خدمات تخصصی مرتبط با آن بهره‌مند گردید. خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی دل شما را از مراجعه به دیگر مراکز بی نیاز ساخته و تمامی خدمات ضروری و بایسته را به شما ارائه می‌کند. جهت آشنایی با واحدهای مستقر در نمایندگی دل و خدمات ارائه شده در آن ها به بخش زیر مراجعه کنید. در این بخش واحدهای تعمیرات دل به تفصیل معرفی گشته اند.

با مراجعه به بخش ذیل، آخرین اخبار و مطالب در مورد محصولات دل را پیگیری نمایید.