اشتراک گذاری

وصل کردن تبلت دل به کیبورد بلوتوثی

چگونه تبلت دل را به کیبورد بلوتوثی وصل کنیم؟

وصل کردن تبلت دل به کیبورد بلوتوثی، غالباً مورد نیاز آندسته از کاربرانی واقع می‌شود که تبلت مورد استفاده‌شان را، به گونه‌ای جایگزین لپ تاپ کرده‌اند. در واقع این گروه از کاربران ترجیح داده‌اند تا تبلتی سبک را جایگزین دستگاه لپ تاپ کنند تا هم در جابجایی آن راحت‌تر باشند و هم در صورت نیاز، تغییر کاربری تبلت به لپ تاپ را تنها با اضافه کردن یک کیبورد به راحتی انجام دهند. اگر شما نیز جوز همین گروه از کاربران هستید، و برای اولین بار است که می‌خواهید وصل کردن تبلت دل به کیبورد بلوتوثی را تجربه نمایید، می‌توانید از آموزش‌های ارائه‌شده در بخش زیر استفاده نمایید. پیش از آموزش این کار بد نیست نگاهی به کیبوردهای بلوتوثی، فناوری بکاررفته در آنها و استانداردهایشان داشته باشیم.

وصل کردن تبلت دل به کیبورد بلوتوثی

وصل کردن تبلت دل به کیبورد بلوتوثی چه مزیتی دارد؟

نخستین مزیت وصل کردن تبلت دل به کیبورد بلوتوثی آن است که شما را از سر و کله زدن با سیم‌های پیچ‌واپیچ و گره‌خورده رهایی می‌بخشد. فعال کردن این کیبورد نیازی به اتصال فیزیکی ندارد و وصل کردن آن با اندک تنظیماتی نرم‌افزاری امکان‌پذیر است. مزیت دیگر این کار آن است که تبلت شما عملاً تبدیل به یک صفحه نمایش مناسب می‌شود و شما می‌توانید با استفاده از کیبورد فعال شده، به کارهای روزانه (جستجوهای اینترنتی، تایپ و ..) بپردازید. بر خلاف کیبوردهای پایه دار، کیبوردهای بیسیم نیازی به این که حتما برای تبلت شما ساخته شده باشند، ندارند و با هر تبلتی قابل استفاده خواهند بود. تنها نکته مهم در وصل کردن تبلت دل به کیبورد بلوتوثی آن است که برد بلوتوث، بیش از ۱۰ متر نباشد. بنابراین در استفاده از کیبرد بلوتوثی دقت کنید که این فاصله را حفظ کنید. علاوه بر این دقت کنید که اگر رمز عبوری برای تبلت ها در نظر گرفته می شود برای این است که تداخلی به جود نیاید. بنابراین از وارد کردن رمز هراسی نداشته باشید.

آموزش وصل کردن تبلت دل به کیبورد بلوتوثی

وصل کردن تبلت دل به کیبورد بلوتوثی، -همانگونه که ذکر شد- کار چندان پیچیده‌ای نیست و با اندک دستکاری در تنظیمات نرم‌افزاری قابل انجام است. برای این کار کافی است مراحل درج شده در بخش زیر را طی نمایید. درنظرداشته باشید که این مراحل برای آندسته از تبلت هایی قابل استفاده است که سیستم عامل آنها اندروید است.

  • برای شروع کیبورد را فعال نمایید و قابلیت نمایش آن را برای دیگر دستگاه ها فعال کنید.
  • تبلت خود را به کیبورد بلوتوثی نزدیک کنید و در تبلت خود به بخش تنظیمات و Bluetooth بروید.
  • وضعیت بلوتوث را ON کنید. سپس Add New Device را بزنید تا بتوانید با استفاده از جستجو، دستگاه کیبورد را پیدا کنید و به آن وصل کنید. با این کار اگر لازم باشد رمز لازم را وارد کرده و بعد از آن که مطمئن شدید که اتصال برقرار شده فعالیت خود را با تبلت انجام دهید.
  • توجه داشته باشید که بُرد بلوتوث، بیش از ۱۰ متر نیست. بنابراین پس از وصل کردن تبلت دل به کیبورد بلوتوثی این فاصله را مدنظر قرار دهید.

تعمیر تبلت دل

تعمیرات تبلت دل در این مرکز به دلیل بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات عیب یابی، لحیم کاری و تعمیر به شیوه ای انجام می پذیرد که درصد بازگشت عیوب ایجاد شده در دستگاه به کمترین میزان ممکن می رسد و دستگاه تعمیر شده نه تنها کیفیت اولیه خویش را باز می یابد بلکه به دلیل انجام برخی گردگیری ها و عملیات تخصصی توسط کارشناسان، امکان خرابی آن به صفر می رسد. بهره‌مندی کارشناسان مرکز تعمیرات تبلت دل از بروزترین ابزارآلات تعمیر، ضمن سرعت‌بخشی به عملیات تعمیر، کیفیت خدمات ارائه شده در این راستا را بهبود و ارتقاء بخشیده و سبب کسب رضایت مشتریان و صاحبان تبلت دل گشته است. شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه خویش، با مراجعه به مرکز تعمیرات تبلت دل تخصصی ترین خدمات تعمیر را دریافت نمایید. (در صورت بروز اشکال در فرآیند وصل کردن تبلت دل به کیبورد بلوتوثی می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و راهنمایی مورد نیاز را دریافت نمایید)

نمایندگی تعمیرات دل

نمایندگی دل ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر دستگاه‌های تولید شده در کمپانی دل اعم از کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، مادربرد، سرور، چاپگر و … است. شما کاربران گرامی می‌توانید با مراجعه به واحدهای تخصصی تعمیرات دل از خدمات تخصصی مرتبط با آن بهره‌مند گردید. خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی دل شما را از مراجعه به دیگر مراکز بی نیاز ساخته و تمامی خدمات ضروری و بایسته را به شما ارائه می‌کند. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات دل در بخش زیر معرفی شده است.

نمایندگی Dell

نمایندگی Dell خدمات تخصصی مرتبط با محصولات دل را در پارت‌های متعددی به کاربران ارائه می دارد. خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی Dell منحصر به سرویسی خاص نیست و کلیه خدمات فروش و تعمیرات سخت افزاری-نرم افزاری مرتبط با محصولات این برند را شامل می گردد. فروش انواع محصولات دل، تعمیرات سخت افزاری محصولات دل، تعمیرات نرم افزاری محصولات دل، ارائه مشاوره های تخصصی، برگزاری دوره های آموزشی و … برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی Dell است. وجه اشتراک تمامی خدمات مذکور، پیاده سازی آنها توسط مجرب ترین و خبره ترین کارشناسان در یک فضای کاملاً حرفه ای است.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وبسایت قابل پیگیری است.

محصولات دل
سوالات متداول دل
اخبار دل
مقالات دل