اشتراک گذاری

کارت گرافیک آل این وان دل

در آل این وان‌های دل، کارت گرافیک معمولاً به دو شکل بکاررفته است که این مسئله می‌بایست در تعمیر کارت گرافیک آل این وان دل مدنظر قرار گیرد. در شکل نخست، تمامی فعالیت‌های مرتبط با پردازش‌های گرافیکی، توسط همان تک هسته گرافیکی پردازنده انجام می‌شود و آل این وان کارتِ گرافیکی مستقل ندارد (هسته گرافیکی این مدل‌ها در درون پردازنده قرار دارد و کارآیی لازم برای بازی و کارهای گرافیکی سنگین را ندارد).

در شکل دیگر، علاوه بر هسته گرافیکی پردازنده، یک کارت گرافیک مستقل نیز جهت پردازش‌های سنگین‌تر بکاررفته است تا دستگاه کارایی لازم جهت پردازش‌های سنگین گرافیکی را داشته باشد. (کارت گرافیک دوم بکاررفته در این دستگاه‌ها تنها زمانی فعال می‌شود که هسته اصلی گرافیکی پردازنده از توان لازم برخوردار نباشد). اگر از طرفداران سرسخت بازی‌های آل این وان دلی هستید یا سر و کارتان با پردازش‌های گرافیکی سنگین در انواع و اقسام نرم‌افزارهاست، نیازمند سیستمی با کارت گرافیک مستقل خواهید بود. در هر حال، کاربران گرامی آل این وان های دل می توانند با حضور در این مرکز و یا از طریق یک تماس تلفنی، از کلیه خدمات مرتبط با تعمیر کارت گرافیک آل این وان دل بهره‌مند گردند.

کارت گرافیک آل این وان دل-min

تعمیر کارت گرافیک آل این وان دل

خرابی‌های پیش آمده در کارت گرافیک به دلیل ارتباط مستقیم عملکرد این قطعه با صفحه نمایش، می بایست در اسرع وقت مرتفع گردد زیرا در صورت تداوم عملاً دستگاه را بلااستفاده می‌سازند. اگر چه خرابی کارت گرافیک می تواند علل مختلفی داشته باشد لیکن تنهاترین راه جهت رفع خرابی های پیش آمده، مراجعه به یک مرکز مجاز و فعال در حوزه تعمیر کارت گرافیک است. تعمیر کارت گرافیک آل این وان دل یکی از تخصصی‌ترین سرویس‌های ارائه شده در مرکز تعمیرات دل است که توسط تیمی از خبره‌ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات عیب‌یابی و تعمیر انجام می‌پذیرد. کارشناسان مرکز تعمیر کارت گرافیک آل این وان دل با دارا بودن سال‌ها تجربه در امر تعمیر و نیز در اختیار داشتن تجهیزاتِ حرفه‌ای، قادر به رفع و حل تمامی مشکلات پیش آمده در این قطعه می‌باشند.

نشانه‌های خرابی کارت گرافیک آل این وان دل

نشانه های خرابی کارت گرافیک را به طور خلاصه می توان در موارد زیر جمع بندی کرد:

  • با وجود روشن بودن آل این وان دل تصویری بر روی مانیتور خود نمی بینید در این صورت احتمالاً اشکال دستگاه مربوط به کارت گرافیک آن است و می بایست سرویس های مرتبط با تعمیر کارت گرافیک آل این وان دل بر روی دستگاه اِعمال گردد.
  • وجود خطوط راه راه عمودی از بالا به پایین حاکی از احتمال آسیب دیدگی کارت گرافیک است.
  • در صورتی که پس از بالا آمدن صفحه حاوی آرم ویندوز، صفحه مانیتور شما خاموش می شود به احتمال زیاد یکی از قطعات الکترونیکی مرتبط با کارت گرافیک آل این وان شما آسیب دیده است.
  • در صورتی که با اجرای کارهای سنگین توسط آل این وان دل (نظیر اجرای برنامه ها و یا بازی هایی با گرافیک بالا) تصویر ارائه شده توسط آل این وان دل کند و بی کیفیت شود احتمالا مشکلی در سیستم خنک کننده کارت گرافیک آل این وان دل به وجود آمده است.
  • موارد بالا همگی می تواند نشانه ای دال بر خرابی کارت گرافیک باشد لیکن در خیلی موارد نیز مشکل از کارت گرافیک نیست و اشکال ایجاد شده می تواند از منبع تغذیه و یا مادربرد آل این وان دل باشد که اجازه انتقال تصویر را به کارت گرافیک نمی دهد. جهت عیب یابی صحیح دستگاه خویش می توانید به پارت تخصصی تعمیر کارت گرافیک آل این وان دل واقع در مرکز تعمیرات آل این وان دل مراجعه نمایید.

شایع‌ترین علل خرابی کارت گرافیک آل این وان دل

همانگونه که گفته شد کارت گرافیک GPU واحدی است که وظیفه رندرینگ یا نمایش تصاویر بر روی صفحه نمایشگر کامپیوتر را بر عهده دارد. بروز خرابی در کارت گرافیک آل این وان به دلیل ارتباط مستقیم عملکرد این قطعه با صفحه نمایش کامپیوتر، می بایست به سرعت مرتفع گردد زیرا وجود اشکال در آن عملاً دستگاه را بلااستفاده می کند. تجربه ثابت کرده یکی از اصلی ترین علل بروز خرابی در کارت گرافیک آل این وان دل و البته سایر قطعات سخت افزاری، حرارت و رطوبت ناسازگار با دستگاه است. قرار گرفتن دستگاه در موقعیتی با درجه حرارت نامناسب، باعث خرابی مهمترین قطعه کارت گرافیک یعنی GPU میگردد. علاوه بر این در چنین شرایطی احتمال جداشدگی برد و خرابی IC نیز وجود دارد. در هر حال توصیه می‌شود با شناخت صحیح سازوکار کارت گرافیک آل این وان دل، از پیش آمدن شرایطی که سبب خرابی آن می‌گردد پیشگیری نمایید.

نمایندگی تعمیرات دل

نمایندگی تعمیرات دل در قیاس با سایر همکاران خود، یکی از با سابقه ترین و مجرب ترین مراکزی است که در حوزه تعمیر محصولات دل مشغول به ارائه خدمات است. نمایندگی رسمی تعمیرات دل فعالیت خود را همزمان با ورود محصولات دل به کشور، آغاز کرد و تمرکز خود را بر جذب مهندسان کارآمد و متخصص در این حوزه گماشت. مدت‌هاست که نام محصولات دل با نمایندگی دل گره‌ خورده است و کاربران محصولات این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان نمایندگی مجاز تعمیرات دل است. در حال حاضر کارشناسان حاضر در نمایندگی تعمیرات دل تمامی خدمات مرتبط با تولیدات دل اعم از کپی، پرینتر، کامپیوتر، لپ تاپ و … را به کاربران ارائه می دهند.

شما کاربران گرامی می‌توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را در سایر صفحات وبسایت دنبال نمایید.

محصولات دل
سوالات متداول دل
اخبار دل
مقالات دل