اشتراک گذاری

تعمیر شارژر لپ تاپ دل

شارژر لپ تاپ دل از آن دست قطعاتی است که به دلیل فعالیت های مکرر احتمال خرابی و آسیب در آن زیاد است. عمده اشکال پیش آمده در شارژر لپ تاپ، عدم توانایی در تغذیه دستگاه است. در چنین شرایطی، علی‌رغم اتصال دستگاه به شارژر، عملیات شارژ به درستی انجام نمی شود و کاربر به طور مداوم با لپ تاپی مواجه می شود که خالی از انرژی است. در صورتی که شما کاربران گرامی نیز دارنده یکی از لپ تاپ های دل هستید و در طول روزهای اخیر متوجه بروز خرابی در شارژر این دستگاه شده اید می توانید با حضور در مرکز تعمیرات دل، تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعویض و تعمیر شارژر لپ تاپ دل را دریافت نمایید. تعمیر شارژر لپ تاپ دل در این مرکز صرفاً مرتبط با بخش سخت افزاری دستگاه نیست و کاربران گرامی می توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات لپ تاپ دل برخی اطلاعات نرم افزاری و فنی مرتبط را جهت نگهداری هر چه بهتر کسب نمایید. به عبارتی دیگر ایجاد برخی تغییرات در تنظیمات لپ تاپ سبب می گردد تا شارژ دستگاه شما عمر دوچندان یافته و کارآیی بیشتری داشته باشد.

تعمیر شارژر لپ تاپ

عیب یابی و تعمیر شارژر لپ تاپ دل

برای تست شارژ لپ تاپ دل ابتدا می ‌بایست لپ ‌تاپ را خاموش کنیم. پس از آن شارژر و تمامی وسایل جانبی وصل شده به آن چون فلش ‌دیسک ‌ها، پرینتر و… را از آن جدا کنیم. در گام بعد، باتری لپ‌ تاپ را از لپ ‌تاپ جدا می‌کنیم. (باتری لپ ‌تاپ معمولاً در پشت لپ ‌تاپ قرار دارد و برای خارج کردن آن می‌ بایست بسته به مدل لپ‌ تاپ اقدام کرد. در اغلب لپ‌ تاپ‌ ها، باتری معمولاً با فشار دادن یک اهرم و یا کلید از بدنه‌ی اصلی لپ‌ تاپ جدا می‌شود). پس از جدا کردن باتری از بدنه‌ی اصلی لپ ‌تاپ، شارژر را به لپ تاپ وصل کنید و لپ‌ تاپ را روشن نمایید.

روشن شدن لپ‌ تاپ و کار کردن آن دلالت بر درستی و سلامت شارژر دارد. در صورتی که لپ‌ تاپ روشن نشد، برای اطمینان بیشتر پریز دیگری را تست کنید. اگر لپ‌ تاپ هنوز هم روشن نمی‌شود باید به فکر تعویض و تعمیر شارژر لپ تاپ دل باشید. پس از تعویض شارژر در صورتی‌که لپ‌ تاپ شما هنوز هم روشن نمی‌شود احتمالاً اشکال کار در سوکت شارژر و یا اتصال کوتاه در لپ ‌تاپ باشد. در اینصورت لپ‌تاپ می‌بایست برای اقدامات تخصصی عیب یابی و تعمیر به مرکز تعمیر شارژر لپ تاپ دل انتقال داده شود.

تعویض و تعمیر سوکت شارژر لپ تاپ Dell

یکی از خرابی های پیش آمده در لپ تاپ که به نوعی با شارژر این دستگاه در ارتباط است، خرابی سوکت شارژر لپ تاپ است. در صورتی که بررسی های کارشناسان ما در مرکز تعمیر شارژر لپ تاپ دل به این نتیجه ختم شود که امکان تعمیر سوکت شارژر وجود ندارد، اقدامات مورد نیاز جهت تعویض این قطعه انجام خواهد شد. تعویض سوکت شارژر لپ تاپ دل در این مرکز، پس از کسب اجازه از مشتری و تأمین نمونه اورجینال انجام می پذیرد. همانگونه که می دانید اگر چه سوکت شارژر، قطعه ای کوچک در قیاس با سایر قطعات دستگاه است اما تعمیر آن به دلیل نیاز به دیس‌اسمبل لپ تاپ، فرآیندی کاملاً تخصصی و زمانبر است.

استهلاک سوکت شارژر لپ تاپ به ویژه برای کاربرانی که مدام در حال استفاده از دستگاه و جابجایی آن هستند سریع تر اتفاق می افتد زیرا جابجایی های شارژر، پیچیدن و باز کردن سیم شارژر و مواردی از این دست فشار بیشتری به آن وارد می کند. کارشناسان ما در پارت تعمیر شارژر لپ تاپ دل ضمن رفع اشکالات پیش آمده در این قطعه، اقداماتی جهت گردگیری مادربرد و فن دستگاه را نیز انجام می دهند تا دستگاه کیفیت نخستین خویش را بازیابد و بدل به محصولی سالم و بی عیب و نقص گردد. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز از جمله خدمات مرتبط با تعمیر سوکت شارژر لپ تاپ دل مشمول گارانتی و ضمانت است.

تعمیر شارژر لپ تاپ دل در کدام موارد ضروری است؟

برد آداپتور شارژر از کار بیفتد، روند شارژ شدن لپ تاپ مختل شده و به دنبال آن ممکن است که به باتری و دیگر قطعات این دستگاه آسیب وارد شود. با توجه به این که ورودی آداپتور دارای برق AC 220v است، بسیار مهم است که تعمیر شارژر لپ تاپ دل و دیگر برندها در این شرایط، توسط تعمیرکاران حرفه ای و با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مخصوص انجام شود.

خرابی کابل برق

شارژرها یک سیم دارند که خرابی یا پوسیدگی آن روند شارژ را مختل می کند. اگر از شارژر لپ تاپ تان به درستی نگهداری و استفاده نکنید، احتمال پوسیدگی و خرابی این کابل بالاست. گاهی هم یک ایراد در اتصالات داخلی کابل وجود دارد که مانع از کارکرد درست شارژر می شود. در این شرایط هم باید تعمیر شارژر لپ تاپ dell را در اولویت قرار داده و هرچه زودتر این کار را انجام دهید.

از کار افتادن قطعات مدار

از کار افتادن قطعات مدار هم جزء مشکلاتی است که باید پیگیر آن باشید. مدار پاور جک، کابل برق ورودی، فیوز یا NTC یا خازن های  مدار RLC اولیه  و خازن، اصلی ترین قطعات مدار هستند که از کار افتادن آنها موجب مختل شدن کار شارژر می شود. تکنسین ها برای تعمیر شارژر لپ تاپ دل در این شرایط، تمامی اجزای ذکر شده را بررسی کرده و در صورت نیاز، آنها را ترمیم یا تعویض می نمایند.

تست آداپتور لپ تاپ دل

مهم ترین مرحله در تعمیر شارژر لپ تاپ dell، تست آداپتور است. برای این منظور، باید کابل برق به پریز مدار لامپ سری وصل شود تا لامپ روشن و خاموش گردد. پس از آن کابل از پریز جدا شده و در کمتر از 10 ثانیه دوباره متصل می شود؛ این بار لامپ اصلا روشن نمی شود. پس از گذشت یک دقیقه، مجددا کابل متصل شده و لامپ روشن و خاموش می شود. با اتصال کابل آداپتور به برق و بررسی ولتاژ آن، در صورتی که مراحل و دفعات روشن و خاموش شدن لامپ به همین ترتیب باشد، آداپتور هیچ مشکلی ندارد. دقت کنید که به هیچ عنوان نباید خودتان این فرایند را انجام دهید. بهتر است برای تست آداپتور لپ تاپ دل از تکنسین های مجرب تعمیرات لپ تاپ دل کمک بگیرید.

خدمات واحد تعمیر شارژر لپ تاپ دل

  • تست افت ولتاژ در مرکز تعمیر شارژر لپ تاپ دل
  • تست تغذیه قطعات لپتاپ دل
  • تعمیرات پاور لپتاپ دل
  • حل مشکل روشن و خاموش شدن لپ تاپ
  • برطرف کردن مشکل دیرشارژ شدن در مرکز تعمیر شارژر لپ تاپ دل
  • رفع مشکلات مربوط به سوکت شارژر لپ تاپ
  • رفع مشکل لپ تاپ هایی که شارژ نگه نمی دارند
  • تعمیر، عیب یابی و بهسازی عملکرد شارژر در مرکز تعمیر شارژر لپ تاپ دل
  • رفع اشکال عدم شناسایی باتری توسط دستگاه
  • رفع مشکل شارژ نشدن دستگاه
  • تعمیر سیم شارژر لپ تاپ دل
  • عیب یابی آداپتور در مرکز تعمیر شارژر لپ تاپ دل
  • رفع عیوب مرتبط با مدار شارژر لپ تاپ
  • تعمیر و یا تعویض کابل شارژر لپتاپ دل
  • رفع مشکل پوسیدگی کابل شارژر لپ تاپ دل
  • انجام عیب یابی تخصصی شارژر لپ تاپ دل
  • تعمیرات لپ تاپ هایی که شارژ باتریشان زود خالی می شود

تعمیرات لپ تاپ دل

مرکز تعمیرات لپ تاپ دل ارائه دهنده تخصصی‌ترین خدمات سخت افزاری و نرم افزاری نظیر خدمات مرتبط با تعمیر شارژر لپ تاپ دل  به کاربران این برند از لپ تاپ می باشد. در صورتی که شما نیز دارندۀ یکی از این دستگاه ها هستید می توانید با حضور در مرکز تعمیرات لپ تاپ دل نسبت به رفع اشکالات و اختلالات پیش آمده در آن اقدام نمایید؛

کارشناسان حاضر در این مجموعه ضمن تعهد به رعایت تمامی اصول مشتری‌مدار، خود را ملزم به رعایت تمامی استانداردهای بین‌المللی در زمینه ترمیم و تعمیرات لپ ‌تاپ‌ دل می دانند. مرکز تعمیرات لپ تاپ دل کادری متخصص و کارآمد از برترین کارشناسان و مهندسان این حوزه را به کار گرفته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در لپ‌ تاپ خود را رفع نمایید و از مراجعه به دیگر مراکز بی‌نیاز گردید.

نمایندگی دل

نمایندگی دل در راستای ارائه خدمات مورد نیاز به دارندگان دستگاه های این برند، تخصصی ترین واحد تعمیرات محصولات دل را، با تیمی از باتجربه ترین  مهندسان و کارشناسان تعمیر راه اندازی نموده است. کارشناسان حاضر در نمایندگی دل با بهره گیری از سال ها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات دل را با قطعات اورجینال و مناسب ترین هزینه به مشتریان عزیز ارائه می دهند.

تعمیرات دل

نمایندگی دل در راستای ارائه هر چه تخصصی تر خدمات، فضای خویش را به واحدهای تخصصی تعمیرات دل تقسیم ساخته است و در هر پارت به ارائه سرویس های تخصصی مرتبط با یکی از دستگاه های دل می پردازد. در هر پارت تیمی از متخصصان و مهندسان زبدۀ هر حوزه حضور دارند و دستگاه های معیوب را به بهترین نحو ممکن تعمیر می کنند. نمایندگی دل با بهره‌مندی از سال‌ها تجربه در امر سخت افزار و نرم ‌افزار محصولات دل و استفاده از بروزترین ابزارآلات این حوزه، کلیه امور تعمیر را با قیمت‌های مصوب به مشتریان و همکاران محترم ارائه می‌دهد. واحدهای تعمیرات دل در بخش زیر معرفی شده اند.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید