اشتراک گذاری

تعمیر اسپیکر تبلت دل

اگر چه تبلت‌های دل غالباً برخوردار از بالاترین سطح کیفی قطعات هستند، لیکن در این محصولات نیز، گاه اشکالاتی پدید می‌آید که کاربران را به حضور در مراکز تعمیراتی ناچار می‌سازد. برای مثال خرابی اسپیکر از آن دست اشکالاتی است که اگرچه تعمیر آن گاه توسط کاربر امکان‌پذیر است اما در صورت شدت خرابی، تعمیر آن تنها با مراجعه به مراکز تخصصی تعمیر اسپیکر تبلت ممکن می‌گردد.

خرابی اسپیکر نه تنها در تبلت‌های دل، بلکه در سایر دستگاه‌های هم‌تراز به کررات مشاهده شده است. بدیهی است بروز خرابی در این قطعه هیچ‌گاه بخودی‌خود اتفاق نمی‌افتد. این خرابی گاه به دلیل ضربه‌های ناگهانیِ وارده شده به دستگاه، گاه به دلیل دستکاری‌های انجام شده و گاه به دلایل دیگری نظیر استهلاک قطعات، عدم استفاده صحیح از دستگاه و … صورت می‌پذیرد. در هر حال، خرابی‌های پیش آمده در اسپیکر تبلت دل به هر دلیل که باشد، بهترین راه جهت رفع آنها مراجعه به مراکز مجاز و استانداردی است که سرویس‌های تخصصی تعمیر اسپیکر تبلت دل را همراه با گارانتی ارائه می‌دهند. تأکید بر مجاز و استاندارد بودن این مراکز از آن‌روست که امروزه در سطح شهر، مجموعه‌های بسیاری مدعی ارائه سرویس‌های تخصصی تعمیر تبلت از جمله تعمیر اسپیکر تبلت دل هستند و این تکلیف بر عهده کاربر است که از مراجعه به چنین مراکز غیرمجازی خودداری کند.

تعمیر اسپیکر تبلت دل

تعمیر اسپیکر تبلت دل

مرکز تخصصی تعمیر تبلت دل، متشکل از سه پارت عیب یابی، تعمیرات سخت افزاری و تعمیرات نرم افزاری است. در پارت عیب یابی، تبلت معیوب مورد بررسی کارشناسان قرار می گیرد و با توجه به نوع اشکال پیش آمده در آن، به یکی از دو پارت تعمیرات نرم افزاری یا سخت افزاری تحویل داده می شود. در صورتی که هر دو اشکال –یعنی هم اشکال نرم افزاری و هم سخت افزاری – در تبلت مشاهده شود، بسته به ضرورت، و فوریت، فرآیندهای تعمیر نرم افزاری و سخت افزاری بر روی آن پیاده می‌گرددد. در ارتباط با تعمیر اسپیکر تبلت دل نیز همین روند طی می شود و پس از تشخیص نوع اشکال، دستگاه به یکی از دو پارت تعمیر تحویل داده می‌شود. در نهایت تبلت تعمیر شده توسط کارشناسان ناظر، مورد تست و بررسی قرار می گیرد تا از بازیابی صحت عملکرد آن، اطمینان حاصل شده و به صاحب آن تحویل داه شود.

دارندگان تبلت‌های دل می توانند در صورت مواجه با مشکل کار نکردن اسپیکر دستگاه مورد استفاده شان به این مرکز مراجعه کرده و اشکال پیش آمده در آن را مرتفع سازند. بخش تعمیر اسپیکر تبلت دل به دلیل برخورداری از آرشیو جامعی از قطعات در طول سالهای اخیر با حذف واسطه ها، برترین کیفیت را با کمترین هزینه به کاربران تبلت‌های دل ارائه نموده است.

خدمات تخصصی تعمیر اسپیکر تبلت دل

  • تعویض بلندگو در مرکز تعمیر اسپیکر تبلت دل
  • رفع ایراد مشکلات بازر (بلند گو) تبلت دل
  • تست و بررسی همه جانبه صدای اسپیکر تبلت دل
  • رفع ایراد مشکلات اسپیکر تبلت دل در مرکز تعمیرات تبلت دل
  • رفع مشکل قطع شدن صدای اسپیکر تبلت دل
  • رفع مشکل کم شدن صدا در مرکز تعمیر اسپیکر تبلت دل
  • حل مشکل قطع شدن اسپیکر پشتی تبلت دل
  • رفع مشکل قطع شدن صدای بلندگو

تعویض اسپیکر تبلت دل

در صورتی که بررسی‌های کارشناسان ما در مرکز تعمیر تبلت به این نتیجه ختم شود که امکان تعمیر اسپیکر تبلت دل وجود ندارد، اقدامات لازم جهت تعویض این قطعه آغاز می‌گردد. کارشناسان ما در مرکز تعمیر اسپیکر تبلت دل بخش‌های مختلف سیستم صوتی دستگاه را بررسی کرده و پس از اطمینان از خرابی همه‌جانبه آن، تعویض این قطعه را –پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه- آغاز می‌کنند. همانگونه که می‌دانید در سیستم صوتی تبلت، یک بلندگو برای دریافت صوت، یک میکروفون برای ارسال صوت و یک بازر برای پخش سیگنال زنگ و آهنگ استفاده می‌شود. همچنین در این بخش یک آی سی صوت وجود دارد که در تبلت‌های قدیمی‌تر، آی‌سی تغذیه معمولاً عملیات مربوط به بخش صوتی را بر عهده دارد. در هر حال پیش از تعویض اسپیکر تبلت دل و در طول فرآیند عیب‌یابی دستگاه، تمامی قطعات این بخش بررسی می‌گردند تا از خرابی آن‌ها اطمینان حاصل شود.

تعمیر تبلت دل

تعمیرات تبلت دل در این مرکز به دلیل بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات عیب یابی، لحیم کاری و تعمیر به شیوه ای انجام می پذیرد که درصد بازگشت عیوب ایجاد شده در دستگاه به کمترین میزان ممکن می رسد و دستگاه تعمیر شده نه تنها کیفیت اولیه خویش را باز می یابد بلکه به دلیل انجام برخی گردگیری ها و عملیات تخصصی توسط کارشناسان، امکان خرابی آن به صفر می رسد. کارشناسان مرکز تعمیرات تبلت دل به دلیل حضور در دوره های کارشناسی-تخصصی تسلط کاملی بر ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری این محصول یافته و قادر هستند تا درکمترین زمان و با بهترین کیفیت تمامی عیوب ایجاد شده در آن را رفع نمایند. شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه خویش، با مراجعه به مرکز تعمیرات تبلت دل تخصصی ترین خدمات تعمیر از جمله تعویض و یا تعمیر اسپیکر تبلت دل را دریافت نمایید.

نمایندگی دل

نمایندگی دل خدمات تخصصی مرتبط با محصولات دل را در پارت‌های متعددی به کاربران ارائه می دارد. خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی Dell منحصر به سرویسی خاص نیست و کلیه خدمات فروش و تعمیرات سخت افزاری-نرم افزاری مرتبط با محصولات این برند را شامل می گردد. فروش انواع محصولات دل، تعمیرات سخت افزاری محصولات دل، تعمیرات نرم افزاری محصولات دل، ارائه مشاوره های تخصصی، برگزاری دوره های آموزشی و … برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی مجاز دل است. وجه اشتراک تمامی خدمات مذکور، پیاده سازی آنها توسط مجرب ترین و خبره ترین کارشناسان در یک فضای کاملاً حرفه ای است.

لینک مفید

نمایندگی تعمیرات دل

مرکز تعمیرات دل در راستای ارائه خدمات تخصصی به کاربران این برند، تیمی از زبده ترین مهندسان را به همکاری فراخوانده است و پیشرفته ترین تجهیزات را در اختیار آنان قرار داده است. بهره مندی مرکز تعمیرات دل از «کارشناسان متبحر» و «تجهیزات پیشرفته» سبب گشته تا این مرکز موفق به رفع و حل دشوارترین و پیچیده ترین اشکالات ایجاد شده در دستگاه های دل گردد و کاربران صرف نظر از نوع دستگاه و اشکال ایجاد شده در آن، بتوانند کیفیت اولیه دستگاه خویش را بازیابند. واحدهای ارائه‌دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات دل در بخش زیر معرفی شده است.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وبسایت قابل پیگیری است.

محصولات دل
سوالات متداول دل
اخبار دل
مقالات دل