اشتراک گذاری

کار نکردن صفحه نمایش تبلت دل

کار نکردن صفحه نمایش یکی از اشکالاتی است که احتمال بروز آن در تبلت های دل و البته سایر تبلت های موجود در بازار وجود دارد. در صورت بروز این اشکال، صفحه نمایش تبلت، به دستورات لمسی کاربر بی‌توجه بوده و هیچگونه پاسخی نمی‌دهد. خوشبختانه در صورت حاد نبودن این اشکال، رفع آن، با اندک دستکاری در تنظیمات نرم افزاری دستگاه امکان‌پذیر است. در غیر اینصورت، یعنی در صورتی که مشکل کار نکردن صفحه نمایش تبلت دل با وجود تغییرات نرم‌افزاری ادامه پیدا کرد، شاید نیاز باشد تا صفحه نمایش و تاچ تبلت تعویض گردد. تعویض صفحه نمایش تبلت دل زمانی ضروری است که ایراد وارد شده به صفحه نمایش تبلت شدید بوده و تنها راه باقی مانده جهت بازیابی کیفیت دستگاه، همان تعویض تاچ تبلت باشد.

کار نکردن صفحه نمایش تبلت دل

تعمیر کار نکردن صفحه نمایش تبلت دل

  • ری‌بوت کردن دستگاه، همان خاموش و روشن کردن آن است. جهت این کار دکمه‌ی پاور را تا زمان خاموشی دستگاه فشار دهید. دو دقیقه پس از خاموش شدن تبلت دل، آن را روشن نمایید. با این کار احتمالاً مشکل صفحه نمایش برطرف گردد.
  • در صورتی که با روش فوق، مشکل دستگاه شما رفع نگردد، احتمالاً اشکال از سوی نرم‌افزارهای دستگاه باشد. جهت رفع کار نکردن صفحه نمایش تبلت دل، سیم‌کارت و کارت حافظه را از تبلت دل خارج کرده و دستگاه را خاموش نمایید. (درصورتی که دکمه‌ی پاور دستگاه نیز از کار افتاده، برای خاموش کردن دستگاه می‌توانید باتری تبلت دل را از آن جدا کنید تا دستگاه خاموش شود.)
  • توجه داشته باشید که در صورت استفاده از کیسِ هوشمند، آن را کنار بگذارید. اگرچه قاب‌های هوشمند از دستگاهِ شما در برابر ضربه یا خراش محافظت می‌نمایند، اما گاه روشن/خاموش کردن خودکار آن‌ها سبب کار نکردن صفحه نمایش تبلت دل خواهد شد. توصیه‌ی ما آن است که در صورت مشاهده‌ی مشکل، این کیس‌ها کنار گذاشته شده و دیوایس ریستارت گردد.
  • اگر مشکل کار نکردن صفحه نمایش تبلت دل با این اقدامات رفع نشد توصیه می‌شود هارد تبلت دل خود را ریست نمایید. برای این کار ابتدا به سایت hardreset.info مراجعه کرده و سپس به دنبال مدل تبلت دل یا گوشی هوشمند خود بگردید. بعد از آن دستگاه خود را بر اساس موارد ذکر شده در این سایت ریکاوری نموده و “wipe data/factory reset” را انتخاب کنید. در نهایت، گوشی یا تبلت دل خود را ری‌بوت نمایید.
  • اقدام نهایی توصیه شده جهت رفع مشکل کار نکردن صفحه نمایش تبلت دل در مواردی کاربرد دارد که از تمامی اقدامات فوق ناامید شده باشیم. ضربه به صفحه! این اقدام چندان توصیه نمی‌شود زیرا ممکن آسیب دستگاه شما را چندبرابر کند. به‌هر حال اگر مایلید آن را امتحان کنید برچسب ضدخش تبلت دل خود را از صفحه دستگاه جدا کرده و بر «گوشه‌های صفحه نمایش» ضربه بزنید.

استفاده از اپلیکیشن جهت عیب‌یابی صفحه لمسی تبلت

کار نکردن صفحه نمایش تبلت دل ممکن است تنها مربوط به بخشی از دستگاه باشد. چنانچه کاربر تشخیص دهد که کدام بخش از صفحه نمایش مشکل دارد، می تواند به تعمیرکار تبلت کمک زیادی کند. خوشبختانه می‌توان با استفاده از یک اپلیکیشن تشخیص داد که کدام قسمت از صفحه نمایش معیوب است و کدام بخش از آن مشکلی ندارد؛ برای این کار –یعنی تشخیص بخش‌های درگیر با مشکل کار نکردن صفحه نمایش تبلت دل- می توان از اپلیکیشن ماشین حساب استفاده کرده و بدین وسیله بخش های مختلف صفحه نمایش را امتحان کرد. ضمن انکه با استفاده از قابلیت چرخش خودکار صفحه نمایش، می‌توان عملکرد صفحه لمسی تبلت و خرابی آن را در تمام جهات تست کرد. در ضمن با استفاده از یک اپلیکیشن نقشه و زوم کردن روی نقشه و یا کوچک و بزرگ کردن آن، می توان عملکرد درست بخش های مختلف صفحه نمایش را بررسی کرد.

نمایندگی تعمیر تبلت

نمایندگی تعمیر تبلت ارائه دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر، بهسازی، ترمیم و تعویض قطعات معیوب به مراجعان است. تعمیرات تبلت در این مرکز به دلیل حضور کارشناسان باتجربه و بهره‌مندی از ابزارآلات پیشرفته، به‌گونه‌ای انجام می‌پذیرد که می‌توان مدعی رفع اکثریت قریب به اتفاق اشکالات پیش آمده در تبلت های معیوب به دست متخصصان این مرکز بود. کاربران تبلت های دل و سایر برندهای تبلت می توانند با انتخاب آگاهانه‌ی نمایندگی تعمیر تبلت در کمترین زمان و با هزینه مصوب، دستگاه معیوب خود را تعمیر نمایند. احترام به مشتریان و هموطنان گرامی در کنار ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، هدف مدیریت و کادر فنی نمایندگی تعمیر تبلت است. شایان ذکر است تمامی اقدامات مورد نیاز جهت بهبود، بازیابی، سرویس و تعمیر تبلت از جمله خدمات مرتبط با تعمیر مشکل کار نکردن صفحه نمایش تبلت دل در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی سازنده صورت می‌پذیرد.

 نمایندگی مجاز دل

نمایندگی مجاز دل خدمات تخصصی مرتبط با محصولات دل را در پارت‌های متعددی به کاربران ارائه می دارد. خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی Dell منحصر به سرویسی خاص نیست و کلیه خدمات فروش و تعمیرات سخت افزاری-نرم افزاری مرتبط با محصولات این برند را شامل می گردد. فروش انواع محصولات دل، تعمیرات سخت افزاری محصولات دل، تعمیرات نرم افزاری محصولات دل، ارائه مشاوره های تخصصی، برگزاری دوره های آموزشی و … برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی مجاز دل است. وجه اشتراک تمامی خدمات مذکور، پیاده سازی آنها توسط مجرب ترین و خبره ترین کارشناسان در یک فضای کاملاً حرفه ای است.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وبسایت قابل پیگیری است.

محصولات دل
سوالات متداول دل
اخبار دل
مقالات دل